سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بی احتیاطی، مغازه پارچه فروشی را در تکاب به آتش کشید


رسول شاداب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 10 صبح امروز و در مجتمع تجاری صفی زاده واقع در خیابان انقلاب این شهر به وقوع پیوست.
وی گفت: صاحب این مغازه برای تامین گرمای آن از یک دستگاه چراغ والور که به صورت غیراستاندارد گازسوز شده بود، استفاده کرده بود که هنگام استفاده ناگهان طعمه حریق و موجب آتش سوزی گسترده در این مغازه شد.
شاداب اضافه کرد: نقص فنی و غیر استاندار بودن چراغ گاز سوز، سهل انگاری و عدم دقت در استفاده از آن موجب بروز این حادثه شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، گفت: ماموران آتش نشانی تکاب بلافاصله در محل آتش سوزی حاضر شده و ضمن خاموش کردن آتش با اقدامات مناسب از گسترش آتش سوزی به سایر مغازه های این مجتمع تجاری جلوگیری کردند.
وی با بیان اینکه این مغازه برای دومین بار است که دچار آتش سوزی می شود، افزود: این حادثه بیش از 400 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.
رئیس اداره آتش نشانی تکاب اضافه کرد: مغازه داران باید ضمن رعایت نکات ایمنی از وسایل گرمایشی گازسوز استاندارد استفاده کنند.
وی گفت: مغازه داران هنگام تعطیلی و خروج از مغازه وسایل گرمایشی گاز سوز خود را خاموش و جریان گاز را قطع کنند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093/ 1650

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش از کم فروشی یک مغازه