ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: دوست داشتیم پرسپولیس را ببریم/ انتظار داشتم بازیکنانم راحت‌تر بازی کنند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی 2 و 2 ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی زیبایی بود. دو تیم کیفیت خوبی به نمایش گذاشتند. ما بازی را خوب شروع نکردیم. دوست داشتیم در این بازی به برتری برسیم اما روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردیم که در دقایق پایانی توانستیم به گل برسیم. انتظار داشتم بازیکنانم راحت‌تر مقابل پرسپولیس بازی کنند اما فکر کنم تحت تاثیر نام بزرگ پرسپولیس قرار گرفتند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری گفت: داوری درمجموع خوب بود. قاسم حدادی‌فر به من گفت که در صحنه گل دوم که پرسپولیس به ثمر رساند خطای هندی صورت نگرفته بود. البته کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.

وی در مورد اینکه چرا به لب خط نیامد و آیا این موضوع به خاطر رویارویی با پرسپولیس بوده چراکه خوشحالی هم نکرد، گفت: اتفاقا من در این بازی به کنار خط آمدم. در تمام بازی‌های ما این اتفاق رخ می‌دهد که وقتی حسینی کنار خط است من روی نیمکت می‌نشینم. حالا در این بازی کمی بیشتر روی نیمکت نشستم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/L15ARC


ویدیو مرتبط :
‫مهدی طارمی:پرسپولیس را دوست داشتم ولی همه میدانستند اگر رضایتنامه داشتم میرفتم اروپا‬‎