سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera همراه با بهبودهای ظاهری و بازگشت امکانات قبلی


بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera همراه با بهبودهای ظاهری و بازگشت امکانات قبلیزومیت/ اپلیکیشن Google Camera به تازگی بروزرسانی شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، شاهد بازگشت برخی از ویژگی‌های نسخه‌های قدیمی‌تر این اپ نیز هستیم.

اگرچه نمی‌توان اپلیکیشن Google Camera را برترین اپ موجود در این زمینه دانست، اما این برنامه کار خود را بخوبی انجام می‌دهد. هر چند وقت یکبار، ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود، و از این بابت باید خوشحال باشیم که گوگل این کار را به صورت مداوم انجام می‌دهد. اپلیکیشن دوربین گوگل هم اکنون به نسخه 3.2.042 بروزرسانی شده و ویزگی‌های جدیدی به آن اضافه شده که تجربه کار با دوربین را برای کاربران لذت بخش‌تر می‌کند.

اما چه مواردی در این نسخه بروزرسانی شده، جدید هستند؟ بهترین نکته در مورد این بروزرسانی را می‌توان بازگشت یکی از ویژگی‌های قدیمی Google Camera دانست. حال دیگر می‌توانید در حین فیلمبرداری هر زمان که دوست داشتید عکسبرداری نیز انجام دهید. این قابلیت بسیار کاربردی در نسخه‌های قبلی اپلیکیشن یاد شده حذف شده بود. حالا در جدیدترین آپدیت اپلیکیشن دوربین گوگل، یک دکمه دایره‌ای در سمت راست و بالای صفحه قابل مشاهده است که با تپ کردن روی آن هنگام فیلمبرداری می‌توان از صحنه‌های مورد نظر خود عکس هم تهیه کنید.

علاوه بر آنچه گفته شد، نمای اپلیکیشن نیز با تغییراتی همراه شده است. حالت ثبت تصویر آهسته حالا به صورت یک گزینه در منوی Google Camera در دسترس است. همچنین در حالت فیلمبرداری از طریق دکمه تعبیه شده می‌توانید به ثبت فیلم‌های صحنه آهسته بپردازید که مطمئنا برای اکثر کاربران این حالت کاربردی‌تر است.
در دکمه‌های شاتر دوربین و چند دکمه دیگر نیز تغییراتی اعمال شده و حالا از نظر ظاهری شکیل‌تر بنظر می‌رسد. البته موارد یاد شده فقط بخشی از تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن Google Camera بودند و شما می‌توانید با نصب این نسخه جدید سایر موارد را خود تجربه کنید.
نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ آیا می‌توان اپلیکیشن دوربین گوگل را از برترین اپلیکیشن‌های مدیریت دوربین اندروید برشمرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
بروزرسانی Google Play Services 6.5