ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غدیربحری: ملوان چوب رعایت کردن اخلاق حرفه‌ای را می‌خورد/ به داوری اعتراض کنیم، بازی بعدی انتقام می‌گیرد


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو بازی به‌صورت هم‌زمان از ساعت 15 و 30 دقیقه پیگیری شد که در دیدار بین تیم راه‌آهن و ملوان انزلی بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

محمد غدیربحری در پایان این دیدار اظهار داشت: از همه هواداران که 90 دقیقه بدون توهین به کسی تیم را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند، هر هفته سریال پنالتی‌هایی که برایمان گرفته نمی‌شود، تکرار می‌شود. در این بازی یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد.

وی در ادامه افزود: برای بنیادی‌فر که از داوران خوب ما است، متأسفم. وقتی مدافع حریف توپ را با دست حمل می‌کند، چرا پنالتی گرفته نمی‌شود؟ تماشاگران انزلی به عملکرد داوری چرا اعتراض می‌کنند. واقعاً ملوان چقدر باید از داوری متضرر شود؟

مربی تیم ملوان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در نیم‌فصل قرار بود در جذب بازیکنان سرباز شریفی به تیم ما اضافه شود، اما به یک باره این بازیکن سر از تیم تراکتورسازی درآورد.

غدیربحری در ادمه صحبت‌های خود عنوان کرد: عملکرد داوری مکررا به ضرر تیم ما تمام می‌شود، ملوان چقدر باید ضرر کند. اگر واقعاً نمی‌خواهند ملوان در این لیگ برتر باشد، به ما بگویند تا ما از لیگ کنار بکشیم. بچه‌های ما واقعاً فوتبال زیبایی بازی کردند، اما شاید از داوری متضرر شویم. مطمئن هستیم اشتباهات به عمد نیست، اما دقت عمل بیش‌تری باید شود.

مربی تیم ملوان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هر هفته به دلیل عملکرد ضعیف داوری یا می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. نیمه اول، فوتبال خوبی بازی کردیم، اما به دلیل اشتباهات داوری در نیمه دوم دچا استرس شدیم. من تعجب می‌کنم که توپ در وسط زمین به‌دست بازیکن می‌خورد، هند حساب نمی‌شود، اما مشابه آن در محوطه جریمه پنالتی گرفته می‌شود! یعنی قانون داوری این‌قدر متفاوت است؟

وی در ادامه افزود: احساس می‌کنم چون ملوان تیم محجوبی است و هیچ وقت اعتراضی نمی‌کند و به قوانین احترام می‌گذارد، همیشه از این مسئله متضرر می‌شود. اگر هم به داوری اعتراض کنیم در یک بازی دیگر همان داور مجدداً به پست ما می‌خورد و از ما انتقام می‌گیرد. ما همیشه اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم، ‌اما چوبش را می‌خوریم.

وی در مورد پیوستن مهرداد اولادی به تیم ملوان، گفت: اولادی از توانایی‌های بیش‌تری برخوردار است، هنوز به آن هماهنگی لازم با بازیکنان نرسیده است، البته هفته گذشته خوب تمرین کرد و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی از او بیش‌تر استفاده خواهیم کرد. امروز همه بچه‌ها خوب بودند و از عملکرد آنها راضی هستم، اما شاید خواست خدا این‌طور بود که توپ ما وارد دروازه نشود.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/J00Q4P


ویدیو مرتبط :
شناسایی و تحلیل ریسک پروژه های ساختمان های پایدار بررسی رعایت اخلاق حرفه ای در ش