شایعه مهاجرت احسان کرمی مجری تلویزیون به آمریکا


 شایعه مهاجرت احسان کرمی به آمریکا

احسان کرمی شایعه مهاجرتش به آمریکا را تکذیب کرد و در این باره گفت: هیچ برنامه ای برای ترک ایران ندارد و جایگاه کنونی اش را با زحمت بدست آورده است.

احسان کرمی در گفتگویی با اشاره به شایعاتی که پیرامون مهاجرت وی به آمریکا در شبکه های مجازی راه افتاده است، گفت: بعضی وانمود کرده اند که من می خواهم از ایران بروم اما من فقط می خواستم در یک دوره کارگاه تئاتر در آمریکا شرکت کنم که البته هنوز ویزای من آماده نشده است و ممکن است اصلا نروم.

احسان کرمی ، همسر احسان کرمی ، مهاجرت احسان کرمی

عکس احسان کرمی

وی ادامه داد: من بلیتی برای 23 آبان داشتم که ایران را به مقصد آمریکا ترک کنم اما هنوز ویزای من آماده نشده است و اگر تا هفته دیگر هم آماده نشود دیگر نمی روم چراکه به کارگاه تئاتر مورد نظر نخواهم رسید. با این حال هر وقت دوباره آن دوره کارگاهی پیش بیاید سعی خواهم کرد برای گذراندنش به آمریکا بروم.

احسان کرمی و رضا یزدانی ، مهاجرت احسان کرمی ، عکسهای احسان کرمی

احسان کرمی در کنار خوانندگان مشهور و علی اوجی

هیچ برنامه ای برای مهاجرت از ایران ندارم

به نقل از سیمرغ کرمی در پاسخ به اینکه رفتن اش به آمریکا برای عده ای مهاجرت تعبیر شده است، گفت: من هیچ برنامه ای برای مهاجرت از ایران ندارم، شاید عده ای دوست داشته باشند که من ایران را ترک کنم اما تحت هیچ شرایطی چنین کاری نخواهم کرد. هم اکنون فعالیت های هنری خود را در ایران دارم و از شرایط کاری خود بسیار راضی هستم. من از کارم و از موقعیتی که دارم بسیار لذت می برم و دلیلی برای رفتن ندارم.

مجری برنامه «رادیو هفت» با اشاره به اینکه بسیاری این روزها به او توصیه می کنند که ایران را ترک نکند، بیان کرد: من این روزها ایران هستم و به دلیل شایعاتی که شکل گرفته است، از صاحب سوپر مارکت محله تا دوستان و همکارانم به من می گویند هیچ جا ایران نمی شود درحالیکه من هیچ قصدی برای ترک دایمی ایران نداشتم و تنها هدفم گذراندن همان دوره تئاتر و همچنین دیدن بعضی از بستگانم بود.

وی ساختن شایعاتی از قبیل مهاجرت و یا درگذشت هنرمندان در شبکه های مجازی را نوعی بیماری دانست و یادآور شد: به نظرم نوعی بیماری است که عده ای واقعیت و راه های رسیدن به یک پاسخ منطقی و حقیقی را کنار می گذارند و به شایعات دامن می زنند. شاید تا حدی حسادت هم بی تاثیر نباشد، در مورد خود من وقتی هزار و یک دلیل برای ماندن در ایران وجود دارد تعجب می کنم که چطور عده ای از رفتنم سخن می گویند.

احسان کرمی و ناصر ملک مطیعی ، عکسهای احسان کرمی ، مجری تلویزیون

احسان کرمی در کنار ناصر ملک مطیعی

به هیچ وجه راضی نیستم جایگاهم را از دست بدهم

این بازیگر تئاتر با اشاره به مشکلاتی که چنین شایعاتی برای آینده کاریش رقم خواهد زد، بیان کرد: چنین شایعاتی می تواند موقعیت های کاری مرا با مشکل مواجه کند چراکه کارگردانان و تهیه کنندگان در این زمانه که با احتیاط بیشتری کارهای خود را جلو می برند ممکن است تصور کنند که من خواسته ام از ایران بروم و دیگر کاری به من پیشنهاد ندهند.

کرمی با اشاره به اینکه دوست ندارد جایگاهش را در ایران از دست بدهد، تصریح کرد: من هیچ برنامه ای برای ترک ایران ندارم، برای بدست آوردن جایگاهی که الان روی آن ایستاده ام که البته رفیع نیست اما برایم با ارزش است زحمات زیادی را متحمل شده ام و به هیچ وجه راضی نیستم آن را از دست بدهم.

وی در پایان با اشاره به برنامه هایی که ممکن است در آینده داشته باشد، اعلام کرد: من دلایلی دارم که اگر دوستان آن ها را در کنار هم بگذارند متوجه خواهند شد که ایران را ترک نخواهم کرد. من صحبت هایی داشتم که شاید بعد از ماه صفر دوباره برنامه «خوشا شیراز» را اجرا کنم و همین الان هم هر هفته یکشنبه شب ها برنامه «تهران در شب» را در رادیو تهران اجرا می کنم و برنامه «امضا» را در شبکه سه دارم. پروژه ای هم در جشنواره فیلم فجر امسال دارم و همه اینها دلایلی است که نشان می دهد من برای ماندن در ایران برنامه دارم.

بیوگرافی احسان کرمی :

احسان کرمی کارش را از سال 85 با رادیو تهران شروع کرد. شروع فعالیتش در رادیو تهران با نویسندگی آیتم طنز بود.این آیتم به اسم چراغ قرمز بود که یک روز بازیگر آیتم نیامد و خودش بجای آن بازی کرد و بدین ترتیب بازیگر رادیو شد.تولد 20/4/59تحصیلات : فوق دیپلممجری، بازیگر و نویسنده

 کودکی احسان کرمی ، مجری تلویزیون ، فرزند احسان کرمی

عکس کودکی احسان کرمی در کنار برادرش

احسان کرمی همچنین در جمعه ایرانی بازیگر و مجری بازیگر برنامه12437 از رادیو صدای آشنا و نویسنده و مجری بخش نیمروزی پنجشنبه ها در رادیو پیام است.از سال 87 با اجرای برنامه نقره وارد تلویزیون شد. بعد اجرای تصویر زندگی به او سپرده شد و اکنون اجرای برنامه شب نشینی شبکه جام جم و رادیو7 را برعهده دارد.

نام برنامه هایی را که کار کرده است: چهار دیواری ممنون، مکث 95، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ سبز ،جمعه ایرانی،12437،نقره،تصویر زندگی،برنامه طلوع در شبکه چهار ،شب نشینی و رادیو7

ضمنا فعالیت در سه نمایش رو هم در کارنامه دارن. کمدی استشمامات – پیونوکیو٢ و محسن یک رپرتواربا شبکه های رادیویی که فعالیت داشته: رادیو ایران، رادیو صدای آشنا، رادیو تهران،رادیو پیامدر دهمین جشنواره بین المللی رادیو مجری برگزیده و در یازدهمین جشنواره بین المللی رادیو به عنوان گوینده برتر انتخاب شد.

احسان کرمی و همسر و فرزندش ، فرزند احسان کرمی ، بیوگرافی احسان کرمی

عکس احسان کرمی و همسر و فرزندشاحسان کرمی ، ماجرای مهاجرت احسان کرمی به آمریکا


ویدیو مرتبط :
صدای زیبای احسان کرمی -مجری تلویزیون