سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر امیر سیاری درباره مانور مشترک دریایی ایران و پاکستان


نظر امیر سیاری درباره مانور مشترک دریایی ایران و پاکستانتسنیم/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش دریایی مشترک ایران و پاکستان افزایش آمادگی دفاعی و همکاری منطقه‌ای را به‌دنبال دارد.

امیردریا دارحبیب الله سیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم‌های تجلیل از شهداء اظهار داشت: بی شک تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و به تمام دنیا نشان می دهد که انقلاب همواره در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت است.

وی افزود: بزرگترین پیام این نشست ها و برنامه ها این است که ما نشان می دهیم که همواره روحیه ایثار در بطن کشور ما زنده بوده و در جریان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: برپایی این مراسم ها به سبب این است که به نسل جوان این پیام را منتقل کنیم که امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی شهداء و ایثارگران است.

امیر دریادار سیاری با اشاره به رزمایش مشترک ناوگان دریایی ایران با کشور پاکستان گفت: ما در 3روزگذشته میزبان یک ناو ازگروه نیروی دریایی کشور پاکستان بودیم که برگزاری این رزمایش سبب افزایش ارتباط بیشتر در عرصه دریاها و شناخت کشورهای دیگر می شود.

وی افزود: برگزاری این رزمایش می تواند زمینه های همکاری و تعامل میان کشورها را فراهم کرده و هر زمان که نیاز به یاری به کشورهای دیگر بود وارد شویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما می توانیم امنیت منطقه را برقرار کنیم و به کمک کشورهای همسایه سطح این امنیت را افزایش داده و بالاتر ببریم.

امیر دریادار سیاری با اشاره به کشور پاکستان گفت: پاکستان کشور همسایه ما است و ما می توانیم در دریای آزاد پیام صلح و دوستی را انتشار داده و سبب امنیت در منطقه شویم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
امیر دریادار سیاری و نمایشگر لمسی در مانور ولایت