سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت یک فلسطینی دیگر در تازه‌ترین عملیات شهادت طلبانه


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، صبح امروز جمعه یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «کفار ادومیم» واقع در شرق قدس اشغالی با خودروی خود دو نظامی صهیونیست را زیر گرفت و پس از آن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

منابع صهیونیست گزارش دادند که یک جوان فلسطینی دو نظامی صهیونیست را که در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در کفار ادومیم ایستاده بودند با خودرو زیر گرفت.

با شهادت این جوان فلسطینی که هنوز هویت وی مشخص نشده است، شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز انتفاضه در اول اکتبر تا کنون به 103 نفر رسید و علاوه بر آن بیش از دو هزار نفر نیز در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.

روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و در جریان درگیری در روستای قطنه واقع در شمال غرب قدس و اردوگاه العروب در شمال الخلیل سه فلسطینی را به شهادت رساندند.

شهرک نشینان صهیونیست یک فلسطینی را با چاقو زخمی کردند

تیم های امداد هلال احمر فلسطین یک جوان را که از سوی گروهی از شهرک نشینان در نزدیکی شهرک بیتار عیلیت واقع در غرب شهر بیت لحم هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی