ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاپیتان‌هایی که در مواقع حساس به داد استقلال می‌رسند


کاپیتان‌هایی که در مواقع حساس به داد استقلال می‌رسنداسپورت تی وی/ بعد از قدم بزرگی که علی منصوریان برای بازگرداندن استقلال به صدر جدول برداشت، حالا این فرهادمجیدی است که به میدان آمده تا باعث شود صدر نشینی استقلال حفظ شود.
علی منصوریان قبل از دیدار نفت و پرسپولیس رسما اعلام کرد قصد دارد راه قهرمانی پرسپولیس را ناهموار نماید تا راه برای قهرمانی استقلال هموار شود. وی برای همین منظور با تیم نفت به مقابله با لشگر عظیم سرخ های پایتخت رفت و در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست داد تا به وعده اش وفا کرده باشد.
بعد از علی منصوریان که از جمله کاپیتان های بسیار محبوب در بین استقلالی ها بود، حالا نوبت به فرهاد مجیدی دیگر کاپیتان سابق و محبوب استقلالی ها رسید تا برای کمک به استقلال برای حفظ صدر نشینی آستین ها را بالا بزند و یکبار دیگر در کنار هواداران استقلال قرار گرفته تا به تماشای بازی آبی پوشان بنشیند.
فرهاد یکبار دیگر و در روز بازی استقلال با گسترش تبریز به ورزشگاه آزادی رفت و باعث شد تا جمعیتی بالای هشتاد هزار نفر همراه وی به ورزشگاه آزادی رفته و این بازی را از نزدیک ببینند. ضمن این که قدم فرهاد در آن بازی برای استقلال خوب بود و استقلال موفق به شکست دادن تیم گسترش در تهران شد. حال فرهاد انتظار دارد یکبار دیگر هواداران استقلال سکوهای ورزشگاه آزادی را به تسخیر خود در آورده و بازیکنان استقلال نیز سنگ تمام گذاشته و دیگر نماینده تبریز را در حضور وی با شکست بدرقه نمایند.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
آموزش فورمت فلش در مواقع حساس