الهام حمیدی: بیشتر فیلمنامه‌ها ضعیف شده‌اند


الهام حمیدی: بیشتر فیلمنامه‌ها ضعیف شده‌اندفارس/ الهام حمیدی گفت:متاسفانه کارها از لحاظ سطح کیفی مقداری ضعیف شده است و مدتی است کاری که دوست داشته باشم و باب میلم باشد پیشنهاد نشده است و نتوانستم با نقش‌هایی که پیشنهاد شده،ارتباط برقرار کنم.
«الهام حمیدی» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی هستم.
بازیگر سریال «یوسف پیامبر» ادامه داد: در این فیلم که طنز موقعیت است،نقش خواهر امین حیایی را بازی می‌کنم که نقشی متفاوت نیز هست.
حمیدی درباره حضور در تلویزیون و سریال‌های تلویزیونی نیز گفت: در وهله اول باید بگویم که پیشنهادها زیاد خوب نیست و از طرفی هم شرایط مالی صدا و سیما برای حضور در سریال مناسب نیست. اما فارغ از تمام این موضوعات، همیشه دوست داشتم در کاری حضور داشته باشم که نقشم را بسیار دوست داشته باشم و بتوانم به راحتی با آن ارتباط برقرار کنم و همچنین کار فاخری باشد.
وی ادامه داد:متاسفانه کارها از لحاظ سطح کیفی مقداری ضعیف شده است و مدتی است کاری که دوست داشته باشم و باب میلم باشد پیشنهاد نشده است و نتوانستم با نقش‌هایی که پیشنهاد شده،ارتباط برقرار کنم بر همین اساس ترجیح می‌دهم تا صبر کنم و با کاری خوب و شایسته در تلویزیون حاضر شوم. امیدوارم بزودی اتفاقی که دلم می‌خواهد برایم بیفتد.
بازیگر سریال «شوق پرواز» درباره اولویت حضورش در سریال‌های تاریخی،اجتماعی،درام و .. نیز گفت: همیشه معتقدم که ژانر یک سریال یا یک فیلم سینمایی مهم نیست،بلکه کیفیت و خوب بودن کلیت اثر اهمیت دارد.یک اثر موفق باید ماندگار،پرمعنا و پر مخاطب باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد که همه اینها برایم اهمیت دارند و شاخصه انتخاب هستند.حال ممکن است این ویژگی‌ها در یک کار طنز، موقعیت طنز، درام و اجتماعی باشند که علاوه بر میزان پرمخاطب بودن، پیام‌هایی را هم در خود نهفته داشته باشد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
الهام بانو دوستت دارم(الهام حمیدی)