فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اجرای طرح استانداردسازی مراکز اقامتی کاشان


به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، حجت الله ناصحی پور هدف از اجرای این طرح را بررسی شرایط موجود و تطبیق این واحدها با استانداردهای روز بیان کرد.
وی گفت: با ابلاغ استانداردسازی مراکز اقامتی و پذیرایی، مدیران این واحدها در سامانه طرح تطبیق استاندارد موسسات گردشگری ثبت نام کردند که بعد از این مرحله تمامی هتلها و مهمانپذیرها و واحدهای بین راهی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و گزارش برخی از این مراکز نیز برای رفع نقص ارائه شده است.
بگفته ناصحی پور مدیران این مراکز با برطرف کردن نواقصی که در گزارش های کارشناسان ارزیاب اعلام شده در بازدیدهای بعدی توسط کمیته ارزیابی و تایید این موضوع موفق به گرفتن گواهینامه استاندارد خواهند شد.
مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه تمدید پروانه بهره برداری مراکز اقامتی و پذیرایی منوط به گرفتن گواهینامه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد این طرح در تمامی مراکز با هدف برطرف کردن نقصها و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات مطلوب تر به گردشگران اجرا شود.
23 هتل و مهمانپذیر و واحدهای بین راهی در شهرستان کاشان به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کنند.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش بازرسی مراکز اقامتی مسافران نوروزی-استان مرکزی