ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کنعانی با گل و رقص بازگشت


کنعانی با گل و رقص بازگشتورزش 3/ محمدحسین کنعانی مدافع نیمکت نشین تیم ملی در حضور ثابتش در ترکیب ملوان اولین گل خود را برای سرمربی جدید تیمش به ثمر رساند.
این مدافع جنوبی دیروز در دقیقه 65 گل تساوی ملوان را وارد دروازه رحمان احمدی کرد ، گلی که به نظر خودش شبیه به گل خداداد عزیزی در بازی تاریخ ساز ایران و استرالیا بوده است.
کنعانی که از دعوت شدگان به تیم ملی است فصل آینده به خودش پرسپولیس خواهد پیوست بعد از به ثمر رساندن این گل مثل همیشه اقدام به رقص لزگی کرد، کاری که چندان به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامد. با این حال کنعانی که روز خوبی را پشت سر می گذاشت به کاری که همیشه بعد از گلزنی انجام می دهد، ادامه داد و شیرینی این گل را با هم تیمی ها تقسیم کرد.
این مدافع خوزستانی که در دو بازی تیم ملی مقابل هند و عمان نیمکت نشین بود از کلیدی ترین مردان محمد احمدزاده برای بقا در لیگ برتر به شمار می آید.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گل زیبای کنعانی به استقلال