علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



استقبال شبکه اشراق از نوروز ۹۵ با بیش از ۱۶۰۰۰ دقیقه برنامه


به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با آمدن صدای پای بهار همکاران با ذوق و بهاری رسانه استانی اشراق با برنامه های متفاوتی به استقبال این فصل رویش رفته و سعی دارند لحظات بسیار خوشی را برای هم استانی های عزیز تدارک ببینند.

وی ادامه داد: معاونت صدای مرکز زنجان در نظر دارد با تهیه و پخش بیش از ۷۵۰۰ دقیقه برنامه به استقبال سال جدید برود . ویژه برنامه " گل بهار" ویژه ایام عید نوروز می باشد که از ساعات قبل از تحویل سال شروع شده و در طول ۱۳ روز نوروز در دو نوبت صبح و عصر با بخش های متنوعی ازجمله، معرفی مکان های گردشگری استان، بخش مهمانان برنامه،اطلاعات هواشناسی و راهها، گزارش از مهمانان نوروزی، معرفی مراسم و سنت های نوروز، تلفن های تبریک، مسابقه های تلفنی، سفرنامه، بخش های نمایشی و... ساعات و ایام خوشی را برای هم استانی ها و مسافران نوروزی رقم خواهد زد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: علاوه بر این سایر برنامه های روتین رادیو استانی زنجان ازجمله دلخوشلوق، آوا و نوا، کندیمیز، فصل تازه ،صدای جوانی و برنامه های تامینی نیز هرکدام سعی خواهند کرد با حوال و هوای نوروز برنامه های متنوعی را تولید و پخش نمایند.

صفری افزود: معاونت سیمای مرکز زنجان هم برنامه ریزی های خوب و متنوعی را برای ایام نوروز تدارک دیده است . ویژه برنامه «نوروز گلی» برنامه ای است که با آیتمهای متنوع و شاد، لحظات تحویل سال را با هم استانی ها خواهد بود و سعی دارد تا ساعات به یادماندنی را برای هموطنان فراهم نماید .

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژه برنامه ایام نوروز سیما «بهار نغمه سی» می باشد که هر روز صبح از شبکه اشراق پخش می شود و از آیتم های آن می توان به معرفی صنایع دستی، مناطق تاریخی و گردشگری استان ، پخش سرودها شاد بهاری و آیتمهای نمایشی طنز و .... اشاره کرد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:همچنین ویژه برنامه «بایرام گجه لری» نیز  با موضوعات و بخش های متنوعی ازجمله معرفی اماکن تاریخی و مکان های تفریحی، پخش تصاویر زیبا و بکر از طبیعت بهارانه استان، بخش اطلاعات راهها و بخش هواشناسی، مصاحبه های مردمی ، شعرو خاطره گویی، پخش هشدارهای ایمنی عید، بخش پزشکی عید و دهها آیتم متنوع دیگر شبهای مفرحی را رقم خواهد زد . سایر برنامه های معاونت سیما نیز از جمله شادمانه، عطر آدینه، بیزیم ائللر، برنامه های تامینی و .... حال و هوای نوروز به خود خواهند گرفت . شایان ذکر است معاونت سیما بیش از ۸۰۰۰ دقیقه برنامه برای این ایام پیش بینی کرده است . 

صفری افزود: در معاونت خبر نیز همکاران پر تلاش مرکز سعی خواهد داشت تا اکثر گزارشها و اخبار ویژه این ایام باشد . گزارشهای متنوعی در خصوص معرفی نقاط گردشگری ، تفریحی و تاریخی استان ، صنایع دستی استان، شناساندن قابلیتها و استعدادهای بالقوه استان در همه زمینه ها برای مسافران نوروزی و ...... از جمله موضوعات متنوعی است که در قالب گزارش های مختلف رادیویی و تلویزیونی با مدت زمان بیش از  ۵۰۰ دقیقه در دستور کار این معاونت قرار دارد .


ویدیو مرتبط :
حاج حمید منتظر - شبکه ی یک،برنامه ی اشراق