فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تغییر جلد کتاب «این جبهه نیرو ندارد» در چاپ پنجم


به گزارش خبرگزاری فارس، چاپ پنجم کتاب «این جبهه نیرو ندارد» اثر سید ابراهیم رئوف موسوی با طرح جلد جدید توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام و به اهتمام مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شد.

در معرفی این اثر آمده است: انقلاب اسلامی واقعه‌ای نبود که در فوریه ۱۹۷۹ اتفاق افتاده باشد. آنچه در سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاد، بارقه آغازین انقلاب اسلامی بود که نه تمام انقلاب اسلامی. انقلاب اسلامی اردوگاه یاران امام زمان علیه السلام است تا آنان در این اردوگاه گرد هم آیند و آماده شوند و مقدمات را فراهم آوردند و مردم را بیدار کنند تا آن یار بیاید.

با این نگاه به انقلاب اسلامی روشن می‌شود که چرا قرار گرفتن جامعه توسعه یافته به عنوان آرمان انقلاب اسلامی، انحراف انقلاب اسلامی و تغییر جهت آن است و پرسش از امکان و عدم امکان جمع اسلام و توسعه، پرسشی ساده انگارانه دانسته می‌شود. سخن در این نیست که آیا در این قطار می‌شود احکام را هم رعایت کرد یا خیر. سخن در این است که مقصد این قطار به کعبه نیست، ترکستان است و بگذار باز بپرسند مگر ترکستان رفتن حرام است؟ و مگر نمی‌شود انسان در ترکستان به یاد خدا باشد؟ البته من و تو حق داریم که این گونه راحت، آینده انقلاب اسلامی را رقم بزنیم؛ یعنی بخوابیم تا دیگران رقم بزنند.

و این جبهه نیرو ندارد…

برخی به علم و تلاش علمی و تولید علم دینی به عنوان یک امر مورد تأکید دین و یک امر مطلوب و لازم می‌نگرند. چون فرد مؤمنی است و دغدغه دین دارد، برایش مهم است که سخن اسلام در مورد اقتصاد روی زمین نماند و اقامه شود. اکنون پرداختن به علم و علم دینی از این جهات برای ما اهمیت ندارد. نیاز به علم و علم دینی اکنون از آن روست که حفظ انقلاب اسلامی بر آن متوقف است و تبیین این رابطه، البته خود ماجرای دیگری است. این دو نوع پرداختن به علم دینی خیلی با هم فرق می‌کند، خیلی.

چاپ پنجم این کتاب در ۷۱ صفحه و به قیمت ۳، ۵۰۰ تومان در پاییز ۹۴ منتشر شده است.

برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید.

برای دریافت بخشی از اثر و خرید کتاب اینجـــا کلیک کنید.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
سیسم صحافی و تولید کتاب از رول چاپ شده توسط دستگاه چاپ دیجیتال