بیست و یکمین سمینار معاونان بهداشت و درمان بنیاد شهید پایان یافت


بیست و یکمین سمینار معاونان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور پس از دو روز به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ایسنا، سیدمنصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش گفت: یکی از اساسی‌ترین موضوعات کشور بحث نظام سلامت است و در این بین بحث سلامت ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را برای اینکه بتواند مأموریت‌های خود را به‌درستی انجام دهد به کار می‌گیرد، هرچند که همه می‌دانیم هرقدر هم تلاش کنیم، فداکاری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نمی تواند جبران ‌کند.

وی به افزایش سن جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: امروز والدین معظم شهدا در سنین سالمندی قرار دارند و جانبازان عزیز نیز عمومآ در سن میان‌سالی قرار دارند. همین شرایط سنی مسائل پزشکی جدیدی را ایجاد می‌کند که نیازمند توجه بیشتر و جدی‌تر است.

میرمرادی خدمت به ایثارگران را افتخار بزرگی دانست و گفت: خوشبختانه در مسیر این خدمت‌رسانی پرافتخار، مسئولان بیمه ایران نیز کمک می‌کنند تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری ارائه شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همواره بر رسیدگی ویژه پزشکی به جامعه هدف بنیاد تأکید دارند و جا دارد که از بیمه ایران بابت رفع نیازهای درمانی ایثارگران تشکر کنیم که همراه و همگام با ما با دغدغه‌ای مشترک به ایثارگران ارائه خدمت می‌کنند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این همایش، گفت: هر پست و سمتی، سرانجام روزی از بین می‌رود و آنچه باقی می‌ماند خدماتی است که در طول کار خود انجام شده است. بی‌شک بنیاد و بیمه ایران نیز با همین رویکرد، خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا را بزرگ‌ترین نعمت و افتخار برای خود می‌دانند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم رعایت اخلاق خوش در برخورد با ایثارگران تأکید کرد و گفت: اخلاق خوش، صبر و متانت همواره در بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تأکید بوده است و نباید هیچ‌گونه نارضایتی از سوی ایثارگران از نحوه برخورد وجود داشته باشد.

وی سپس به ذکر پیشنهاد‌هایی در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم نوع ارائه خدمات در استان‌ها به‌گونه‌ای باشد که مسائل بیمه‌ای در همان استان برطرف شود و از مراجعه به مرکز جلوگیری شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: یکی از مسائل ارائه خدمات، مراقبت‌های پرستاری در منزل است که در بحث بیمه‌ای دیده شده است که نیاز به توجه زیادی دارد. قطعآ تعامل بین بیمه ایران و بنیاد زمینه ارائه خدمات را ایجاد می‌کند و رضایت ایثارگران را در پی دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آیا انحصار واردات خودرو پایان یافت؟