ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمان برگزاری دیدارهای فینال‌ سوپرلیگ بسکتبال مشخص شد


زمان برگزاری دیدارهای فینال‌ سوپرلیگ بسکتبال مشخص شدباشگاه خبرنگاران/ تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان یکشنبه بیست و دوم فروردین نخستین دیدار فینال سوپرلیگ را برگزار می‌کنند.
پس از برتری مجموع 4 بر 3 پالایش نفت آبادان مقابل شیمیدر تهران و صعود دومین تیم خوزستانی به فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران، این تیم باید یکشنبه بیست و دوم فروردین در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف میزبان خود پتروشیمی بندرامام برود. پس از این دیدار، دو تیم فردای آن روز، دوشنبه بیست و سوم فروردین هم دومین بازی فینال سوپرلیگ بسکتبال را برگزار می‌کنند.
پس از برگزاری این دو دیدار به میزبانی ماهشهری‌ها، دو تیم فینالیست سوپرلیگ بسکتبال ایران باید پنجشنبه و جمعه، بیست و ششم و بیست و هفتم فروردین‌ماه، به میزبانی پالایش نفت در سالن 17 شهریور آبادان به مصاف هم بروند.
قهرمان سوپرلیگ بسکتبال ایران در مجموع باید به چهار پیروزی از حداکثر هفت مسابقه دست یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حواشی هفته اول سوپرلیگ بسکتبال ایران