سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزیده‌ای از اخبار مطبوعات/ شوک جهانی از یک طرح ضد‌‌‌ ایرانی


گزیده‌ای از اخبار مطبوعات/ شوک جهانی از یک طرح ضد‌‌‌ ایرانی

آخرین خبر/ گزیده‌ای از مهمترین رویدادها و اخبار مطبوعات در روز یکشنبه به شرح زیر می باشد:

قانون- این روزنامه در گزارشی با عنوان «شوک جهانی از یک طرح ضد‌‌‌ ایرانی» به طرح جدید کنگره علیه سفر به ایران پرداخت و نوشت: نمایند‌گان مجلس آمریکا طرحی را از تصویب گذراند‌ند‌ که خیلی راحت صنعت گرد‌شگری را مورد‌ هد‌ف قرار د‌اد‌ه است و د‌رست د‌ر روزهایی که موسسات بین المللی، ایران را به‌عنوان مقصد‌ شماره یک گرد‌شگران د‌ر د‌نیا معرفی کرد‌ه، حالا وضعیتی شبه تحریمی، نخواهد‌ گذاشت که د‌رآمد‌های ارزی قابل‌توجهی نصیب کشورمان شود‌. نکته جالب اینجاست که این طرح با چراغ سبز مجلس سنا هم روبه‌رو شد‌ه و نکته جالب تر اینکه رئیس جمهور اوباما اعلام کرد‌ه این قانون را نخواند‌ه، امضا خواهد‌ کرد‌!

جوان- این روزنامه در گزارشی با عنوان "اصلاح‌طلبان در جست‌و‌جوی «سر» " با اشاره به موضوع قدرت و هویت در جریان اصلاح طلبی نوشت: شاید مهم‌ترین اتفاق اظهار نظر تاجیک از مهم‌ترین تئوریسین‌های جبهه اصلاحات بود که به صراحت در مورد بی‌سروسامان بودن جبهه اصلاحات اظهار نظر کرد و آن را سبب به وجود آمدن برخی هزینه‌های بیجا به جبهه اصلاح‌طلبی عنوان کرد... آیا می‌توان در چنین شرایطی برای اصلاح‌طلبان هویت مستقلی تعریف کرد. در این میان سخنان فوق واکنش‌هایی را در بین فعالان اصولگرا داشته است که به صراحت به این نکته اشاره می‌کنند که این مسئله یکی از مهم‌ترین اشکالات موجود در جریان اصلاح‌طلبی بوده که هزینه‌های فراوانی نیز برای کشور به همراه داشته است.

شرق-این روزنامه در گزارشی با تیتر «خمینی خبرگان» نوشت: «سیدحسن خمینی برای انتخابات خبرگان پنجم، نامزد خواهد شد. این اولین حضور رسمی یکی از خمینی‌ها بعد از امام خمینی‌(ره) و فرزندش مرحوم احمد در عرصه سیاست است.

وطن امروز-این روزنامه در گزارش با عنوان جالب «چهار نعل» نوشت:به ورود صدها نظامی ترکیه با پشتیبانی ده‌ها دستگاه تانک و تجهیزات زرهی با نقض حاکمیت عراق به خاک این کشور اشاره کرد.
شرق-محمدرضا تاجیک تئوریسین جریان اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان اگر برای انتخابات برنامه ندارند نیایند گفت: انتقاد جدی من به اصلاح‌طلبانی است که یک نوع حیات آستانه انتخاباتی دارند. یعنی وقتی رایحه خوش قدرت-نه خدمت که دیربازی است رخت بربسته!- به مشام می‌رسد؛ پیدایشان می‌شود و فردایش غیبت صغری و کبری مشاهده می‌شود.من اینها را اساسا اصلاح‌طلب نمی‌دانم. معتقدم که باید جریان اصیل اصلاحات تکلیف خود را با این افراد مشخص کندونگذارد که این‌گونه افراد اصلاحات را به قامت خودشان دربیاورند و شکوه اصلاحات را به‌اندازه قد کوتوله خودشان تخفیف بدهندوتسخیر کنند.

کیهان-این روزنامه درمطلبی باعنوان «بازی با نام ها اسم رمزتخریب و تحریف امام(ره)» به ثبت نام سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان پرداخت و نوشت: بازی تبلیغاتی طیفی از افراطیون و فتنه گران درباره خبرگان ازچند سال پیش شروع شده است. این بازی که دارای تقارن وهم پوشانی فراوان با برخی محافل سیاسی و اطلاعاتی غرب می باشد، دارای نقشه بزرگ تری است که افراد و اشخاص در صورت سربازگیری شدن (اصطلاح کرباسچی برای یارگیری از شبه اصولگرایان) تنها یکی ازده ها بلکه صدها قطعات این پازل کلی خواهند بود. هدف کلی حتی فراتر از معارضه های عادی سیاسی بلکه معارضه با امام خمینی(ره)وثمره چند دهه مبارزه ایشان (ولایت فقیه) است.اگر هم کسانی به سید حسن طمع کرده اند، تنها برای وام گرفتن نام خانوادگی اوست. معارضه اصلی فارغ از افرادواشخاص همان است که زمانی ازسوی ارگان فتنه سبز درلندن عنوان شد؛ «آیت الله خمینی دربرابر آیت الله خمینی»! با این وصف نباید درتله تبلیغاتی حریف برسر بازی نام هاو«علامه» یا «آیت الله»خطاب کردن این یا آن فرد گرفتار شد.

جوان -آمارواردات وصادرات درحالی در آبان ماه 94 همچون ماه های گذشته روند کاهشی داشته که در آبان ماه واردات از امریکا به رغم بخشنامه وزارت صنعت مبنی بر ممنوعیت ورود کالا از این کشور، افزایش جهشی را نشان می دهد، در این بین یا بخشنامه وزارت صنعت را باید صوری و بدون ضمانت اجرا دانست یا اینکه این جهش نشان از دهن کجی به سیاست ها در آستانه عملیاتی شدن برجام و رفع تحریم ها دارد.

آرمان –این روزنامه در گزارشی با عنوان « صدها‌خانه پلاک‌قرمز در پایتخت » نوشت: محمد حقانی عضو شورای شهر تهران می‌گوید صدها خانه «پلاک قرمز» و «پلاک زرد» درمرکز پایتخت وجود دارد. رنگ‌بندی پلاک‌ها بر اساس آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود وخانه‌هایی که درآن افراد آسیب دیده اجتماعی زندگی می‌کنند، پلاک قرمزوآنهایی که ساکنانشان درمعرض آسیب‌های اجتماعی هستند پلاک زرد هستند.

آرمان –امیر محبیان تئوریسین اصولگرایان در مطلبی با عنوان « شبکه نامرئی جریان احمدی‌نژاد علیه روحانی »به تشریح نحوه حضور گروه‌های سیاسی در انتخابات پرداخت وبابیان اینکه تشکیلاتی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نوع عمل را فعلا در جریان آقای احمدی‌نژاد است افزود: یکی از کارهای جریان احمدی‌نژاد این است که یک تور خیلی نامرئی را پهن می‌کند که بتواند افراد را جذب خودش کند. یک بخش این تور نامرئی، طیف هواداران آقای جلیلی است که محوریت تولید مطلب برای اعمال فشار روی حوزه هسته‌ای را به عهده داشت. حوزه کار تخصصی است و دارند از این ظرفیت استفاده می‌کنند. نشریه «وطن امروز» هم انتقال‌دهنده ایده‌های آنهاست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تست شوک گوشی موبایل با کاور ضد شوک آی فیس iFace