فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پروانه ها از کردستان عنوان بهترین فیلم جشنواره میلان را کسب کرد


به گزارش ایرنا، فیلم کوتاه 'پروانه ها' به نویسندگی و کارگردانی عدنان زندی در بیست ودومین جشنواره بین المللی فیلم visionaria میلان در بخش غذا و آب جایزه هزار یورویی بهترین فیلم این بخش را از آن خود کرد.
این فیلم بیش از این جایزه سوم جشنواره بین المللی فیلم بیروت به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره های بین المللی کشورهای عرب زبان را بدست آورد و تا کنون در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی نیز حضور یافته و موفقیت های دیگری را نیز به دست آورده است.
دراین فیلم وریا گلزاریان به عنوان تصویربردار، کیومرث سبحانی صدابردارو زانیار لطفی به عنوان تدوینگر در کنار بازیگران و عوامل دیگر عدنان زندی را یاری رسانده اند.
**جایزه بهترین فیلم دانشجویی جشنواره 'ایروینگتون' به برگ های پاییزی رسید
همچنین نخستین جشنواره بین المللی فیلم 'ایروینگتون' آمریکا جایزه بهترین فیلم دانشجویی خود را به فیلم 'برگ های پاییزی' تولید حوزه هنری استان کردستان و به کارگردانی سامان حسین پور داد .
در این جشنواره همچنین سه جایزه دیگر بهترین فیلمبرداری، بهترین انیمیشن، بهترین موسیقی نیز به فیلمسازان ایرانی رسید.
برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی فیلم 'ایروینگتون' ١٣ نوامبر در شهر ایروینگتون نیویورک معرفی شدند.ک/3
7348/6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر مستند سمیه کردستان تقدیر شده سومین جشنواره مردمی فیلم عمار