ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ستاره‌ای که این روزها هم انگلیسی‌ها دوستش دارند و هم اسپانیایی‌ها


ستاره‌ای که این روزها هم انگلیسی‌ها دوستش دارند و هم اسپانیایی‌هافارس/ مدافع میانی تیم فوتبال دورتموند به شدت از سوی باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی مورد توجه قرار گرفته است.
هوملس، ستاره‌ای است که با پیراهن دورتموند خوب می‌درخشد و همین درخشش باعث شده تیم های زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند.
جدی ترین تیم های خواهان هوملس از لیگ برتر انگلیس هستند، جایی که منچستریونایتد و لیورپول رسما برای خرید این ستاره ابراز تمایل کرده‌اند. علاوه بر انگلیسی‌ها،‌در اسپانیا هم بارسلونا خواهان اوست و در آلمان هم بایرن مونیخ دوست دارد برای فصل آینده در قلب خط میانی باواریایی‌ها حضور داشته باشد.
مدافع 27 ساله و ملی‌پوش آلمانی تا تابستان 2017 با دورتموند قرارداد دارد، اما برخی از مسئولان باشگاه آلمانی اعلام کرده‌اند که ادامه همکاری با این بازیکن کار راحتی نیست و احتمال جدایی وجود دارد.
هوملس در واکنش به اخبار منتشره در گفت‌وگو با اسکای اسپورت تاکید کرد: واقعا تصمیم گیری نهایی برایم کار سختی است، اما روزی که تصمیم آخر را بگیرم، مردم متوجه آن خواهند شد.
وی ادامه داد: واقعا جدایی از دورتموند تصمیم سخت و موضوع مهمی برای من است و به همین دلیل است که در هفته‌های اخیر حداقل یک ساعت و نیم بیشتر از قبل به خواب می روم.
البته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز علاقه زیادی به سبک بازی هوملس دارد، بازیکنی که سال ها در دورتموند زیر نظرش بود و در برخی از بازی های بزرگ تیمش را نجات داد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کلیپ تبلیغاتی با حضور ستاره های اسپانیایی