سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیلد 10586.63 ویندوز 10 موبایل برای اینسایدرهای گروه Fast منتشر شد


windows-10-mobile-device-crop-07_story

در شرایطی که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 موبایل در تاریخ 22 دی برای کاربران ویندوزفونی منتشر شد، اکنون این شرکت اقدام به انتشار بیلد دیگری برای کاربران دسته‌ی Fast ویندوز اینسایدر کرد و احتمالا این آخرین بیلد آزمایشی قبل از عرضه‌ی نهایی باشد البته اگر خبر قبلی در رابطه با نسخه‌ی نهایی درست از آب درآید و مایکروسافت بیش از این کاربران خود را چشم انتظار نگذارد. در ادامه با ما باشید تا در مورد بیلد 10586.63 بیشتر مطلع گردید.

کاربر Daniel Rubino که در ویندوز سنترال فعال است، برای اولین بار این خبر را منتشر کرد و از بیلد جدیدتر ویندوز 10 موبایل خبر داد. ظاهرا تغییرات در این بیلد بسیار ناچیز است چرا که اولا شماره نسخه‌ی اصلی آن یعنی 10586 همچنان پابرجاست و دوما مایکروسافت نیز اطلاعاتی را از تغییرات و بهبودهای اعمال شده در آن ارائه نکرده و احتمال می‌رود که تغییراتی جزیی را نسبت به نسخه‌ی قبلی شاهد باشیم.

با وجود اینکه این شرکت در زمان عرضه هیچ جزییاتی را از آن اعلام نکرد، شخص محبوب ردموندی‌ها یعنی Gabe Aul در اکانت رسمی تویتر خود اعلام کرد که بزودی اطلاعاتی را در رابطه با تغییرات بیلد جدید اعلام خواهد کرد.

Capture

آخرین ویرایش قبل از این که برای کاربران اینسایدری منتشر شد، 10586.36 بود و همانگونه که اشاره کردیم با توجه به اینکه فقط عدد پسوند در انتها زیاد شده، چندان نسبت به تغییرات چشمگیر در بیلد جدید در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خوشبین نیستیم و احتمالا این شرکت وقت خود را صرف رفع باگ‌ها و مشکلات موجود در ویرایش قبلی کرده است.

به نظر شما با این اوصاف می‌توان واقعا به عرضه‌ی ویرایش نهایی در 3 روز آینده یعنی 22 دی خوشبین باشیم؟ ما که از کار مایکروسافت سر در نمی‌آوریم!

neowin

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

پویا رحمانیتوسط پویا رحمانی

متولد 68 ساکن تهران، مشغول توسعه ی نرم افزارم و عاشق دنیای خودرو، فوتبال و تکنولوژی.در سمت سردبیر در کنار دوستان خوبم در تیم ترنجی هستمآدرس ایمیل :[email protected]آدرس تلگرام :https://telegram.me/pooyarahmaniwork

مشاهده همه مطالب پویا رحمانی


ویدیو مرتبط :
ویدیویی از بیلد 10586 ویندوز 10 موبایل منتشر شد