سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تذکر 17 نماینده به ظریف برای رسیدگی به وضعیت شیعیان نیجریه


تذکر 17 نماینده به ظریف برای رسیدگی به وضعیت شیعیان نیجریه

خبرگزاری صدا و سیما/ محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی به این شرح است:
بشیری نماینده پاکدشت به همراه سعیدی، سودانی، حسینی صدر، هاشمی، صلاحی، دهدشتی، انصاری، خجسته، محجوب، سلیمی، رهبری املشی، آصفری، کیایی نژاد، فیروزی، پیرموذن، و رحمانی به وزیر خارجه در خصوص اقدامات جدی از جانب این وزارتخانه برای استفاده از همه ظرفیت ها برای رسیدگی به فاجعه کشتار شیعیان نیجریه تذکر دادند.

قادری نماینده شیراز به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت در خصوص لزوم پرداخت قیمت چغندر خریداری شده از کشاورزان به صورت نقدی به جای شکر تذکر داد.

احمدی، حسینی و محبی نمایندگان کنگاور، قصرشیرین و سنقر به وزیر راه در خصوص عدم تکمیل راه آهن ملایر-کرمانشاه-قصرشیرین تذکر دادند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای صنعت و اقتصاد در خصوص لزوم تعیین تکلیف هزینه های اخذ شده از صنف تریکوفروشان در زمان اجرای طرح شبنم و لزوم دقیق تر شدن سازوکارهای اجرای ماده 169 قانون مالیات های مستقیم و تمهید ضوابطی برای عدم امکان سوءاستفاده از کدهای اقتصادی صنف خواربار فروشان تذکر داد.

کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت خروج میلیاردها دلار از کشور برای واردات کالاهای لوکس و خودروهای گرانقیمت تذکر داد.

کارخانه و حسینی نمایندگان همدان و قصرشیرین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای مصوبه قانونی راجع به استمهال 3 ساله وام های کشاورزی و به وزیر کار در خصوص پرداخت برنامه محور پاداش بازنشستگی کارکنان دولت و جلوگیری از تبعیض در پرداخت ها و همچنین در خصوص توضیح علت اخذ برگه های بدون تاریخ پایان قرارداد ازجانب برخی کارفرمایان به عنوان شرط الزامی ادامه کار تذکر دادند.

شریعت ن‍ژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص توضیح علت تعطیلی معادن محدود غرب مازندران از جانب سازمان حفاظت محیط زیست و توضیح علت عدم تسریع و صادرات کیوی و مرکبات مازاد به کشورهای متقاضی و در خصوص تسریع در احداث پل های تخریب شده ناشی از سیل تذکر داد.

آذین نماینده رفسنجان به وزیر صنعت در خصوص جلوگیری واردات بی رویه از کشور چین تذکر داد.

فتاحی نماینده شهربابک به رئیس جمهور در خصوص عدم تسلیم لایحه بودجه 95 در موعد مقرر قانونی تذکر داد.

منظری توکلی نماینده بافت به رئیس جمهور در خصوص توجه ویژه به آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در برنامه ششم توسعه کشور تذکر داد.
احمدی لاشکی نماینده نوشهر و حسینی نماینده قائمشهر به وزیر کشور در خصوص علت تأخیر تقسیمات کشوری برای الحاق روستای کاله نو به شهرستان کلاردشت تذکر دادند.
ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور در خصوص پرداخت مطالبات شرکت آسمان هواپیمایی از دولت و تهاتر مبلغ حدود 500 میلیون تومان این شرکت با شرکت پخش و پالایش نفت تذکر داد.

فریدونی نماینده فیروزآباد به ورزش و جوانان در خصوص لزوم احداث سالن ورزشی در یکی از دهستان های حوزه انتخابیه تذکر داد.

قائدرحمت نماینده درود و ازنا به وزیر تعاون در خصوص علت بی توجهی این وزارتخانه و حوزه های تابعه به ویژه تأمین اجتماعی و شستا در حل مشکلات کارخانجات سیمان، فولاد و چدن و شروع ساخت فاز چهارم سیمان دورود و همچنین به وزیر نیرو در خصوص بی توجهی این وزارتخانه به حل مشکلات آب و فاضلاب تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ارشاد در خصوص ضرورت تسریع در ارسال اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد به دولت برای تصویب آن تذکر داد.

بخشایش نماینده اردستان به وزیر راه در خصوص دستور در تسریع تکمیل باند دوم اردستان به اصفهان با توجه به کشته شدن تعدادی از اهالی تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر کار در خصوص اخراج کارگران نساجی بروجرد و اقدام سریع برای این موضوع تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر راه در خصوص ضرورت ریل گذاری راه آهن تهران به همدان تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر راه در خصوص تسریع در اختصاص اعتبار به راه آهن ارومیه و به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از برداشت غیراصولی نمک از دریاچه ارومیه و فروش غیرقانونی آن تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای دهستان های حوزه انتخابیه به شهرستان در اطراف شیراز تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به رئیس جمهور در خصوص علت افزایش قیمت های مختلف خدمات و کالاها در شرایط رکود اقتصادی توضیح خواست.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر جهاد و کشاورزی در خصوص سهل انگاری و کم دقتی در شکایات منابع طبیعی استان علیه برخی معتمدین خوشنام تذکر داد.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر کشاورزی در خصوص علت عدم مدیریت و جلوگیری از انقضای مصرف 30 هزار تن مرغ تذکر داد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تذکر به ظریف در مورد دست دادن با اوباما