فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نشست علمی ـ تخصصی فاجعه منا برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نشست به منظور بررسی فاجعه مصیب‌بار منا که در روز عید قربان و جان باختن چندی از زائران و میهمانان حرم امن الهی اتفاق افتاد، از سوی بنیاد اندیشه اسلامی با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این نشست علمی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تنی چند از صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود.

نشست علمی بررسی فاجعه منا فردا (یک‌شنبه 24 آبان ماه) ساعت 9:30 در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران به نشانی خیابان شهید مطهری، نبش خیابان شهید مفتح برگزار می‌شود.

*تاملاتی بر سبک زندگی دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه

نوزدهمین نشست «تاملاتی بر اندیشه و سبک زندگی دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه» با سخنرانی محمدمهدی فتوره‌چی مدیر گروه مطالعات رسانه و فرهنگ مؤسسه مطالعات و تحقیقات علوم اجتماعی دانشگاه تهران به همت اداره کل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست روز یکشنبه 24 آبان‌ ساعت 10 صبح در محل ساختمان شماره یک این سازمان، واقع در خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع فاطمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استاد رائفی پور ـ فاجعه منا در سریال walking dead