سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگرانی ایتالیا درباره تکرار سناریوی لیبی درسوریه


نگرانی ایتالیا درباره تکرار سناریوی لیبی درسوریه

العالم/ وزیر کشور ایتالیا درباره دخالت نظامی حساب نشده در سوریه و تکرار سناریوی لیبی در این کشور هشدار داد.

"آنجلینو الفانو" وزیر کشور ایتالیا هشدار داد: دخالت نظامی حساب نشده در سوریه به تکرار سناریوی لیبی منجر خواهد شد.
وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی رسمی ایتالیا خاطرنشان کرد، اگر تصمیم گرفته شود که بدون یک طرح کاری دخالتی نظامی در سوریه صورت گیرد، ممکن است ما خود را در برابر لیبی جدیدی ببنیم زیرا فاکتورهای اطمینان بخشی نداریم که باعث شود تا ما سناریوی لیبی را تکرار نکنیم.
الفانو افزود: نمی خواهیم چیزی که در لیبی به وقوع پیوست، تکرار شود زیرا جامعه بین المللی در قبال این کشور اشتباه کرد. در لیبی معمر قذافی حکومت می کرد و واضح است که منظورم ارایه دیدگاه مثبتی از او نیست اما بعد از او هم، خود بازیگران بین المللی خود را از به سرانجام رساندن وضعیت آن کشور ناتوان دیدند.
وزیر کشور ایتالیا تأکید کرد: ایتالیا مجبور شد که بیشترین هزینه را در ماجرای مهاجرت از لیبی به اروپا، بپردازد. باید صراحت داشته باشم و بگویم که من نیز به عنوان وزیر کشور ایتالیا بخشی از مشکل را به دوش کشیدم.


ویدیو مرتبط :
بازار آشفته اسلحه در لیبی و نگرانی