سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام نتیجه بررسی آزار و اذیت ستایش و سلامت روانی قاتل تا فردا


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: گزارش دقیق در مورد نتیجه بررسی آزار و اذیت دختر 6 ساله افغان و سلامت روانی قاتل احتمالا تا فردا بدست ما می‌رسد.

احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: صبح امروز (سه‌شنبه) پیگیر گزارش‌های مربوط به پرونده قتل دختر افغان از آزمایشگاه بودم که گفته شد هنوز اعلام نشده و احتمالا تا فردا اعلام شود.

وی افزود: سلامت روانی قاتل و همچنین مورد آزار و اذیت واقع شدن دختر افغان در حال بررسی است؛ البته بیشترین موضوع مورد بررسی ما، سلامت روانی قاتل است که در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین روز گذشته به ایسنا گفته بود: متهم پرونده قتل دختر 6 ساله افغان در کانون اصلاح و تربیت است و پس از اعلام نظر پزشکی قانونی، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می شود.

براساس این گزارش، 21 فروردین ماه پسری ۱۷ ساله در ورامین، دختر شش ساله افغانی را به قتل رساند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نتیجه آزار و اذیت مارمولک