ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیوس: من به کنار، طارمی نباید خودش را با دایی مقایسه می‌کرد!


پیوس: من به کنار، طارمی نباید خودش را با دایی مقایسه می‌کرد!

کاپ/ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یک بازیکن مثل طارمی که زود مطرح می شود، اگر جنبه بزرگ شدن نداشته باشد، زود هم از بین می رود.
فرشاد پیوس در رابطه با اینکه مهدی طارمی خودش را با او مقایسه کرده، اظهار داشت: من این صحبت های طارمی را نشنیدم و نخواندم اما این اتفاق برای هر مهاجمی رخ می دهد. شاید در دوره من هم اتفاق افتاده است که نتوانم در چند بازی متوالی گلزنی کنم اما خیلی زود برگشتم و خودم را به شرایط آرمانی بازگرداندم.
وی ادامه داد: مهدی طارمی الان به جای مصاحبه کردن نیاز به تمرین بیشتر دارد تا خودش را چه از نظر فنی و چه روحی به شرایط گذشته بازگرداند. کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس هم باید در این راه به طارمی کمک کنند و نقش بسزایی هم دارند.
مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا او شرایط مشابهی با طارمی داشته، تصریح کرد: شرایط من مشابه طارمی نبود اما از اینکه او خودش را با من مقایسه کرده، ناراحت نیستم. به هر حال همانطور که گفتم برای هر مهاجم سطح بالایی هم در دوران خودش رخ می دهد که در چند بازی موقعیت خراب کند و گل نزند اما اینطور هم نیست که گل نزدن برای یک نفر عادت شود.
وی همچنین اضافه کرد: نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما یادم نمی آید که مثلا در یک فصل آمار گل هایم پایین باشد چون همیشه سعی می کردم وقتی افت می کنم، خودم را سریع به شرایط عادی بازگردانم. به طارمی نیز توصیه می کنم که زیاد وارد حاشیه نشود و بیشتر تمرین کند.
پیوس در واکنش به اینکه طارمی گفته رکورد علی دایی را می شکنم، گفت: از این صحبت او بسیار ناراحت شدم. خوب نیست یک بازیکن به این سرعت چیزی که بوده را فراموش کند. طارمی نیاز به مشاوره دارد چون زمانی که به یک بازیکن تراز اول در سطح فوتبال ایران مطرح شد، کم بود و به خاطر همین شاید کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته است. یک بازیکن مثل طارمی که زود مطرح می شود، اگر جنبه بزرگ شدن نداشته باشد، زود هم از بین می رود.
وی در پایان با اشاره به رویارویی پرسپولیس با گسترش فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر اذعان داشت: گسترش فولاد تیم خوبی است و فوتبال را روی زمین بازی می کند. البته این فرصت خوبی است که پرسپولیس نیز توانایی اش در بازی روی زمین نشان دهد. با اینکه 2 مهاجم اصلی در این بازی در اختیار برانکو نیستند اما اگر پرسپولیس بتواند توسط عالیشاه و سایر بازیکنان کناره ها موفق باشد، قطعا 3 امتیاز بازی را به راحتی به دست می آورد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برانکو؛ مقایسه مهدی طارمی با لواندوفسکی