سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پروژه اپل برای تولید کنترلرهای نمایشگر آیفون 7 به تعویق افتاد


پروژه اپل برای تولید کنترلرهای نمایشگر آیفون 7 به تعویق افتاد

دیجیاتو/ یک سایت تایوانی به نام DigiTimes اخیرا اطلاعات جالبی را در مورد محصول مهم بعدی اپل یعنی آیفون 7 و هرآنچه که ممکن است در جریان مراسم ماه سپتامبر این شرکت رونمایی گردد، منتشر نموده.

طبق گزارش منتشر شده در این سایت، اپل سفارشات تازه ای را برای ساخت چیپ درایورهای نمایشگر در اختیار تامین کننده تازه اش به نام Synaptics قرار داده و در نتیجه برنامه های قبلی آن برای تولید درایورهای نمایشگر و تاچ به صورت داخلی اندکی با تاخیر روبرو خواهد بود.

در سال 2014 میلادی، اپل در نظر داشت Renesas SP Drivers را خریداری نماید که در واقع بخشی از شرکت فعال در حوزه تکنولوژی به نام Renesas Electronics است و به صورت انحصاری چیپ درایور ال سی دی برای آیفون می سازد.

در واقع هدف اپل از انجام این اقدام آن بود که وضوح تصاویر و عمر باتری تلفن های هوشمند خود را بهبود ببخشد، با این همه، مذاکرات این دو شرکت به نتیجه ای نرسید و Renesas هم تحت تملک کمپانی دیگری به نام Synaptics در آمد که در آن زمان خواستار یکپارچه سازی کنترل نمایش های تاچ خود با درایورهای تولیدی آن بود.

حالا سایت DigiTimes حدس می زند مذاکرات اخیر اپل با Synaptics می تواند به معنای آن باشد که راهکار خود آن برای استفاده در آیفون 7 به موقع آماده نخواهد شد. علاوه بر این، مشخص شده که این شرکت ساکن کوپرتینو، اخیرا مهندسان ارشد Renesas را به استخدام خود درآورده که نشان می دهد شدیدا مصمم است تا پروژه توسعه چیپ نمایشگرش را به پیش ببرد.

به این ترتیب، شرکت مورد بحث امکان می یابد عمر باتری محصولاتش را بهبود بخشیده و بهینه سازی های بیشتری را در آنها انجام دهد و در عین حال از تعداد چیپ های به خدمت گرفته شده درون آیفون و در نتیجه قطر نهایی آن بکاهد.


ویدیو مرتبط :
قابلیت جدید نمایشگر لمسی سه بعدی اپل - آلوسنج آیفون