ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رودکی: لباس‌های خریداری شده برای ملی‌پوشان را تحویل گرفتیم


محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: با کمک یکی از خیرین و حمایت‌‌کنندگان که نمی‌خواهد نامش را در جایی ببریم، برای تیم از آلمان لباس تهیه کردیم که لطف خدا و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان منطقه کیش روز گذشته توانستیم با وجود برخی مشکلات آنها را تحویل بگیریم. این لباس‌ها مورد تائید فدراسیون جهانی است و به این ترتیب در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از چند روز دیگر به میزبانی امارات برگزار می‌شود، مشکلی از این بابت نداریم.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی هر سال لباس مورد تائید یا برند مورد تائید خود را اعلام می‌کند و کشورها موظف هستند با لباس مورد تائید در مسابقات بسیار زیاد این فدراسیون حاضر شوند. در حال حاضر هیچ رشته رزمی به اندازه جودو مسابقات مختلفی نظیر گرند پری یا گرند اسلم یا مسابقات و تورنمنت‌های این‌چنینی ندارد.

سرپرست تیم‌های ملی جودو کشورمان در مورد اردوی اخیر تیم در کیش که روز گذشته به اتمام رسید نیز تصریح کرد: اردوی کیش واقعا برای تیم لازم بود، زیرا در چند ماه گذشته تمام تمرینات به صورت متمرکز در تهران پیگیری می‌شد و همین موضوع باعث یکنواختی اردو شده بود. در کیش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در کنار این امر از لحاظ روحی نیز واقعا به دستاوردهای خوبی رسیدیم. واقعا روحیه بچه‌ها بهتر شده و این موضوع نوید حضور خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا را می‌دهد.

رودکی در مورد رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود نیز گفت: در این میدان مدال می‌گیریم و تنها باید دید رنگ مدال‌ها چه خواهد بود. در دوره قبلی این رقابت‌ها یک نشان برنز گرفتیم اما فکر می‌کنم در این دوره بهتر عمل کنیم. به جز سعید ملایی و جواد محجوب که قطعا به دنبال کسب مدال خواهند بود روی مابقی نفرات نیز حساب می‌کنیم زیرا واقعا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و ما می‌توانیم در این مسابقات به کسب سهمیه برای حضور در المپیک نیز امیدوار باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎