سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لینک دردسر ساز در کمین کاربران آیفون


لینک دردسر ساز در کمین کاربران آیفونباشگاه خبرنگاران/ پس از شناسایی یک آسیب‌پذیری در سیستم ارسال پیامک آیفون حالا مشکل دیگری در سیستم‌عامل این گوشی موجب می‌شود تا در صورت ارسال یک لینک خاص برای کاربران آنان دچار مشکل شوند.

لینک دردسر ساز، در کمین کاربران آیفون لینک یاد شده مرورگر سافاری را از کار می‌اندازد و موجب راه‌اندازی چندباره گوشی آیفون می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این مشکل محدود به آیفون نیست و رایانه‌های مک را هم دچار مشکل می‌کند.
لینک یاد شده بعد از باز شدن یک رشته عددی بسیار طولانی تولید می‌کند که نوار آدرس مرورگر و همین‌طور حافظه آن را پر کرده و مرورگر سافاری را قفل و در نهایت آن را از دسترس خارج می‌کند. بعد از حدود ۲۰ ثانیه کاربر گوشی آیفون مجبور به راه‌اندازی مجدد گوشی می‌شود و در همین حین آیفون هم به شدت داغ می‌کند.

کاربران تبلت‌های آیپد هم از وجود مشکل مشابهی خبر داده‌اند و می‌گویند حتی در صورت اجرای مرورگر کروم هم با چنین مشکلی مواجه می شوند. رایانه‌های مک هم در صورت مراجعه به این آدرس دچار مشکل می‌شوند، البته شدت آن بستگی به قدرت پردازشگرهای رایانه‌ها دارد. اپل هنوز در مورد این مشکل اظهار نظری نکرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ خطاب به کاربران آیفون: آیفون،