سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پخش پشت صحنه یک فیلم سینمایی از برنامه «هفت»


گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور در برنامه سینمایی «هفت» پخش می شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جمعه شب یازدهم دی ماه در یازدهمین قسمت برنامه سینمایی «هفت»، گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور پخش می شود.

در این گزارش که از محل لوکیشن این فیلم در لاهیجان تهیه شده است، با عوامل این فیلم سینمایی گفتگو شده است. این گزارش نخستین گزارش از پشت صحنه این فیلم سینمایی به شمار می رود.

فیلم سینمایی «ناردون» با بازی امین حیایی، مهران غفوریان، مهران رجبی، لیلا اوتادی یکی از فیلم های متقاضی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

یازدهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» به سردبیری، اجرا و تهیه کنندگی بهروز افخمی فرداشب ۱۱ دی ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه فیلم سینمایی رستاخیز پخش شده از شبکه قرآن2