سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یك و نیم میلیارد ریال قطعات قاچاق خودرو در زاهدان كشف شد


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باندی در خصوص ورود و نصب انواع قطعات قاچاق و مسروقه خودروها به ویژه موتور و گیربكس بررسی موضوع به طور ویژه در دستور كار مأموران پلیس نظارت بر اماكن عمومی قرار گرفت.
وی افزود: پس از یك هفته اقدامات مستمر شبانه روزی محل وقوع جرم كه یك كارگاه بزرگ تعمیر خودرویی در محدوده شهرك كارگاهی زاهدان بود شناسایی شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس پس از تحت نظر قرار دادن این كارگاه در بازرسی دقیق از آن 19 دستگاه انواع موتور خودروی پژو و زانتیا و موتور دستكوب، 40 دستگاه دیفرانسیل خودرو و متعلقات آن به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال را كشف و پنج دستگاه خودرو و یك دستگاه موتورسیكلت را در محل توقیف كردند.
وی تصریح كرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تكمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.
7316 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كشف حجاب یك زن دیوانه