فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح حیاط پویا در 400مدرسه مازندران اجرا شد


سید علی ساداتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح ملی حیات پویا از ابتدای سال تحصیلی جاری آغاز شده است ، ادامه داد :مدارس ابتدایی و متوسطه اول مجری اجرای این طرح هستند .
وی افزود : تاکنون در 30 درصد از یکهزار مدرسه ابتدایی مازندران این طرح اجرا شده است و در سالهای آتی در دیگر مدارس موردنظر این طرح اجرا خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت که برای اجرای این طرح ،ترکیبی از اشکال مختلف بازیهای بومی محلی و یا ترسیم اشکال زمین های بازی های مختلف و همچنین تجهیز مدارس به نسل جدید وسایل ورزشی انجام می شود که تاثیر زیادی در تحرک و شادابی دانش آموزان دارد.
به گفته وی طرح حیاط پویا جهت پرتحرک کردن دانش آموزان در اوقات فراغت و زنگ های تفریح، ایجاد نشاط و سلامت، افزایش قدرت بدنی و آمادگی و تناسب جسمانی دانش آموزان در مدارس اجرا می شود .
ساداتی گفت : براساس وسعت حیاط مدرسه هزینه های اجرای این طرح متفاوت است که با مشارکت خانواده ها و منابع مالی مدارس انجام می شود.
بیش از 480 هزار دانش آموز در سه هزار و 700 مدرسه مازندران تحصیل می کنند.ک/3
2096/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اجرای طرح حیاط پویا،دبستان بایزید بسطامی