مربیانی از جنس حماسه ملبورن/ گزارش زنده؛ امید ایران 1 - امید استرالیا 1


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران در اردوی تدارکاتی اخیر خود در امارات یک دیدار دوستانه نیز با استرالیایی ها ترتیب داد تا سرمربی این تیم بتواند به محک جدی شاگردان خود بپردازد. در این بازی شاگردان محمد خاکپور به دیدار بازیکنان آئوریلیو ویدمار، مربی فعلی نام آشنای استرالیایی ها خواهد رفت تا دو بازیکن نبرد معروف استرالیا در این بازی روی دو نیمکت با یکدیگر زورآزمایی کنند.

ساعت 15:30   ورزشگاه ایرانیان دوبیدیدار دوستانه تیم های ملی امید ایران و استرالیا از ساعت 15:30 در زمین چمن ایرانیان دوبی آغاز شد.

تیم ملی امید ایران: امیر عابدزاده، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وحید حیدریه، جلال عبدی، ماهان رحمانی، احسان پهلوان،شاهین ثاقبی، میلاد کمندانی، علی کریمی و ارسلان مطهری سرمربیگری: محمد خاکپور

تیم ملی امید استرالیا: آرون لنوکس، اسکات گالووی، میلوس دجنکس، کنت دوگائو، بید اسمیت، تاکسون ایروین، تاشوا بریلانت، مصطفی امینی، آندره هول، تامی ماکلرن و کریس ایکونومیوس سرمربیگری: آئوریلیو ویدمار

شرح گل:ایران 0 استرالیا 1 (دقیقه ٤٣)  ضد حمله استرالیا و ارسال به عمق آنهابه تک به تک شماره٩ با عابدزاده منجر شد و صربه فنى او گل استرالیا را به ثمر رساند.

شرح نیمه اول:با گلی که تیمی ملی امید در دقایق پایانی پذیرفت نتوانست نیمه اول را با تساوی به اتمام برساند و در نهایت با شکست یک گله راهی رختکن شد.این بازی که با حملات تیم ملی آغاز شد با شوت های بازیکنان ایران ادامه یافت. تیم ملی که در مرکز میدان نسبت به استرالیایی ها برتری داشت تا اواسط نیمه اول مالکیت توپ و میدان را از آن خود کرده بود و به همین دلیل نسبت به حریف قدر خود برتر بود. حملات تیم امید نتوانست برای این تیم کارساز شود و این استرالیایی ها بودند که تقریبا برخلاف جهت جریان بازی در دقایق پایانی نیمه اول و طی یک غافلگیری توانستند با دروازه بان ایران تک به تک شوند و در نهایت دروازه ایران را باز کنند. باید دید تدابیر خاکپور در نیمه دوم چه حاصلی برای تیم ملی امید خواهد داشت.

دقایق حساس

دقیقه 05 -  شوت ماهان رحمانی 18 با اختلاف کمی از کنار دروازه استرالیایی ها به بیرون رفت.دقیقه 08 - خطاروى کمندانى چسبیده به ١٨قدم بوجود آمد و این ضربه ایستگاهی را کریمی نواخت که با اختلاف کمی از بالای دروازه استرالیا بیرون رفت.دقیقه 10 - کرنر خطرناک استرالیا را على کریمى دفع کرد.دقیقه 18 - فرار میلاد کمندانى و پاس فوق العاده او ارسلان مطهرى را در موقعیت عالى قرار داد که ضربه مطهرى به تیر دروازه برخورد کرد.دقیقه ٢٥ - ضربه آندره هول استرالیایی از پشت ١٨ قدم به اوت رفت.دقیقه ٣٧ -  شوت زیباى مطهرى را دروازه بان استرالیا به اوت فرستاد.دقیقه:٤٦  - ارسال از راست و ضربه فنى کمندانى از داخل ١٨ قدم به اوت رفت.دقیقه ٤٧ - ارسال ازچپ و ضربه محمدى از داخل ١٨ قدم توسط مدافعین استرالیا دفع شد.

حاشیه

*محمد خاکپور از ابتدای این بازی با حضور در کنار خط به هدایت شاگردان خود می پردازد.* حشمت مهاجرانى سرمربى اسبق تیم ملى به جمع تماشاگران ملحق شد و مورد استقبال کاشانى مدیر تیم امید قرار گرفت.* حدود ٢٠٠ایرانى مقیم امارات به باشگاه ایرانیان آمدندتا تماشاگر این دیدار باشند.* در زمان استراحت بین دو نیمه دکتر فیاض سفیر جمهورى اسلامى ایران در امارات وارد ورزشگاه شد و از سوى کاشانى مورد استقبال قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
حماسه ملبورن- ایران و استرالیا