ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برتری تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه مقابل همنام تبریزی خود در لیگ برتر


به گزارش ایرنا، هفته نخست از چهاردهمین دوره این رقابت ها عصر امروز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان و شیراز آغاز شد.
در این هفته تیم شهرداری ارومیه در سالن مخابرات میزبان تیم شهرداری تبریز بود که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ارومیه به پایان رسید.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب معصومه اسماعیلی، فاطمه ایدلخانی، نیلوفر سلیمانی، زهرا اکبری، مریم یکتایی، نسرین علیزاده و مژده جناتی (لیبرو) استفاده کرد.
تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه ست های اول ، دوم و سوم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 ، 25 بر 19 و 25 بر 20 پیروز شد.
بیش از 500 نفر از بانوان تماشاگر برای تشویق تیم شهرداری ارومیه در سالن حضور داشتند.
تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم این رقابت ها روز پنجشنبه 12 آذرماه میهمان تیم برق جدید فارس است.
رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور تیم های شهرداری ارومیه ، برق جدید فارس، شهرداری تبریز، ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد تهران، سایپا و گاز تهران در یک گروه برگزار می شود.
7126/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لیگ برتر والیبال ( گوهرکویر زاهدان - شهرداری ارومیه )