فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان مسابقه شاهدان بصیر با موضوع شهدای گمنام/ عکاسی با دوریبن و تلفن همراه


به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا محمدهادی خسروی افزود: علاقه مندان به عکاسی از کاروان های شاهدان بصیر می توانند با گوشی تلفن همراه و یا دوربین عکاسی در این مسابقه شرکت کنند.
وی بیان کرد: همه علاقه مندان می توانند آثار خود را تا روز پنجشنبه هشتم بهمن ماه 94 همراه با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره گذاری شده به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.
خسروی گفت:علاقه مندان همچنین می توانند آثارخودرا بررویCD یا DVD با درج مشخصات درساعات اداری به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان بسیج هنرمندان فارس به نشانی شیراز، میدان جام جم، خیابان جهاد سازندگی، کوچه پنج، فرعی دو سازمان بسیج هنرمندان فارس تحویل دهند.
دبیرمسابقه عکس شاهدان بصیر با اشاره به گاه شمار مسابقه اظهار داشت: نتایج اولیه داوری نیز در روز 20 بهمن ماه اعلام می شود و برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح تقدیر و نفر اول مبلغ شش میلیون ریال، نفر دوم مبلغ پنج میلیون ریال و نفر سوم مبلغ چهار میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.
فراخوان این مسابقه بر روی پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان استان فارس قرار دارد.
94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مدت 10 روز در استان فارس حضور داشتند و در 75 نقطه حرکت داده شدند.
آیین استقبال از این شهیدان اول بهمن 94 در شیراز برگزار خواهد شد.
3002 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش با موضوع قاچاق تلفن همراه