ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمان اردوی استقلال در تهران تغییر کرد/ مگویان امروز در ایران


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال قرار بود از روز 26 دی ماه در هتل المپیک اردوی یک هفته‌ای را برگزار کند اما با اعلام سرمربی تیم استقلال زمان این اردو تغییر کرد.

پرویز مظلومی در این باره گفت: با توجه به اینکه در تاریخ 26 دی هتل المپیک تهران جایی برای ما نداشت زمان اردوی ما تغییر کرد و از روز 28 تا پنجم بهمن در اردو حضور خواهیم داشت.

همچنین مظلومی از سفر مگویان به تهرن خبر داد و گفت: پرواز او بعداز ظهر امروز است و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن امروز خودش را به کادر فنی معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم فوتبال استقلال از روز 28 تا  اول بهمن ماه در هتل المپیک حضور خواهد داشت و سپس روز اول بهمن ماه هتل خود را عوض خواهد کرد و در هتل آکادمی مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/USSNH6


ویدیو مرتبط :
جشن میلاد امام زمان در اردوی استقلال