ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نخستین پیروزی زنان اسکیت رول‌بال ایران در رقابت‌های جهانی


نخستین پیروزی زنان اسکیت رول‌بال ایران در رقابت‌های جهانی

ایرنا/ تیم ملی اسکیت رول بال زنان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جهانی برابر نپال به میدان رفت و در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید .
رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی هندوستان از شب گذشته ( سه شنبه ) آغاز شده است که تیم ملی زنان ایران در نخستین حضور خود و در اولین بازی این دوره از رقابت ها برابر نپال به میدان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر صفر این تیم را شکست دهد .
رقابت های جهانی اسکیت رول بال زنان جهان در دو گروه 6 تیمی دنبال می شود که تیم ایران با تیم های کنیا، لیتوانی، بنگلادش، نپال و آرژانتین همگروه است.
تیم ملی ایران امروز و در دومین دیدار خود در این رقابت ها برابر لیتوانی به میدان می رودو در سومین دیدار خود امشب باید برابر تیم کنیا صف آرایی کند .
این تیم در چهارمین دیدار خود که روز جمعه (27 آذرماه ) برگزار می شود رو در روی بنگلادش قرار می گیرد و در همین روز و در نوبت بعدازظهر پنجمین دیدار خود را برابر آرژانتین برگزار خواهد کرد.
تیم ملی اسکیت رول بال مردان ایران نیز در این رقابت ها حضور دارد و بر اساس قرعه کشی با تیم های فیجی، رواندا و گینه همگروه است .
براین اساس تیم مردان اسکیت رول بال ایران در نخستین دیدار خود فردا (پنجشنبه) برابر تیم ملی فیجی به میدان می رود.این تیم در دومین دیدار خود بعدازظهر فردا باید برابر تیم ملی گینه صف آرایی کند.
آخرین دیدار ایران در مرحله مقدماتی روز جمعه برگزار می شود که در آن ملی پوشان کشورمان برابر تیم رواندا به میدان می روند.
رقابت جهانی اسکیت رول بال در بخش مردان در 8 گروه 4 تیمی برگزار می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رول بال اسکیت