ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردوی آماده سازی تیم ملی دختران نوجوان در گرگان برگزار شد


مرتضی شكی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: در این اردو كه عصر روز گذشته به پایان رسید، 28 بازیكن از استان های مختلف حضور داشتند و تمرینات خود را زیر نظر شادی مهینی سرمربی گلستانی تیم ملی و دیگر اعضای كادر فنی برگزار كردند.
وی بیان كرد: تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران كه برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شود در این هفته، تمرینات تاكتیكی و بدنسازی متعدد و فشرده ای برگزار كرد كه فراهم بودن همه امكانات لازم برای این تمرینات موجب جلب رضایت اعضای كادر فنی شد.
دبیر هیات فوتبال گلستان افزود: در این اردو علاوه بر برگزاری تمرینات، تیم ملی یك دیدار دوستانه با تیم هیات فوتبال گمیشان برگزار كرد كه ملی پوشان با 12 گل این تیم را شكست دادند.
شكی ادامه داد: زهرا بذرافشان، زهرا نیكچه و مائده دوجی گلستانی های حاضر در این اردو بودند كه تلاش كردند نظر مساعد كادر فنی را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی جلب كنند.
هانیه خداپرستی، فاطمه امیری، فاطمه طهماسبی، مریم رحیمی از فارس، مریم صادقانی، زهرا غریب زاده، فاطمه شبان، زهرا ریاحی، گلنوش خسروی و مرضیه فیضی از اصفهان؛ هدیه مشتری دوست، صبا جوادی، نگار یعقوبی، هلیا معظمی، مستانه باقرآبادی از تهران؛ هانیه علی مردانی از چهار محال و بختیاری؛ نسرین قمی و زینب ذبیحی از مازندران؛ ندا اقبالی از كهگیلویه و بویراحمد؛ فاطمه مخدومی از كرددستان؛ نگین همتی از قزوین؛ فوژان كریمی و فاطمه داعی نیا از آذربایجان شرقی و رقیه قاسم نژاد و زهرا شریفی از بوشهر دیگر ورزشكاران شركت كننده در اردوی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان كشور بودند.
7331/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای مسابقات تیراندازی اهداف پروازی برگزار شد