سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دکوراسیون این آشپزخانه گرد فقط 2 متر است


دکوراسیون این آشپزخانه گرد فقط 2 متر استنمناک/ کوچکترین آشپزخانه ای که دیده اید چند متر بوده است ؟ زیر 6 متر یا .. ؟ یک طراح دکوراسیون آشپزخانه گرد و مدرنی را اجرا کرده است که تمام اجزای این آشپزخانه داخل یک کابینت جا شده اند.

مدل های بسیاری از دکوراسیون و کابینت آشپزخانه در سرتاسر دنیا طراحی و اجرا شده اند که هر کدام به نوعی ایده ای جدید و خلاقانه هستند. کابینت هایی با متریال خاص و دیزاین منحصربه فرد مدرن اما همیشه دسته ای از طراحان و هنرمندان دنیای دکوراسیون داخلی منزل هدفی با عنوان منحصربه فرد بودن را در لیست کارهای خود قرار می دهند همانند طراحی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد.آشپزخانه گرد فشرده به نام "soria " که توسط « ویتور خاویر» مهندس پرتغالی طراحی شده است که تقریبا تمام اجزا و دکوراسیون این آشپزخانه مدرن داخل یک کانتر گرد جای گرفته است.

با اینکه آشپزخانه soria بسیار فشرده طراحی شده اما در عین حال کاربردی و عملی است. به خصوص نسخه های بزرگتر آن. در حقیقت همه لوازم مورد نیاز شما همراه با میز غذاخوری در این آشپزخانه جا داده شده اند. با اینکه بسیار مینی مال است اما نمایی فوق العاده صمیمی داشته و بیشتر طراحی مدرن دارد. دارای فضای ذخیره سازی فراوان بوده و مجهز به کانتر آشپزی، ظرف‎شویی و لوازم آشپزی است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نمناک


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون آشپزخانه