سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کواکبیان: کار نیمه تمام هفتم اسفند باید در دهم اردیبهشت به سرانجام برسد


کواکبیان: کار نیمه تمام هفتم اسفند باید در دهم اردیبهشت به سرانجام برسدایرنا/ دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: کار نیمه تمام هفتم اسفند را باید در دهم اردیبهشت به سرانجام رسانده و مجلس دهم با اکثریت اصلاح طلبان تشکیل شود.

مصطفی کواکبیان سه شنبه شب در جمع حامیان امید در رشت، مجلس شورای اسلامی را نیازمند پوست اندازی دانست و افزود: در مجلس باید خانه تکانی اساسی صورت بگیرد که البته بخشی از آن، در مرحله اول انتخابات انجام شده است.
کواکبیان با اشاره به رای حداکثری مردم تهران به لیست امید تاکید کرد: مردم تهران برای اولین بار بعد از انقلاب، کار بسیار بزرگی کرده و قاطعانه به لیست 30 نفره اصلاحات در تهران رای دادند.
منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: خداوند نیز در آیات قرآن فرموده که امانت ها را باید به دست اهل آن سپرد و باید بگویم هرکس که در لیست امید قرار گرفته، مورد حمایت ماست.

کواکبیان با تاکید بر ریشه کن شدن معضل بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: قصد داریم از مهرماه در مجلس دهم، طرح ضربتی اشتغال زایی به مفهوم واقعی و در چهارچوب منابع کشور را ارائه کنیم و معتقدم می توان به مطالبات مردم بویژه در حوزه اقتصاد پاسخ داد.

وی با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله در کشور افزود: سند چشم انداز از سال 1382 آغاز شده و تنها 9سال تا رسیدن به افق در نظر گرفته شده در این سند زمان داریم.
وی تاکید کرد: به همت لیست امید، علاوه بر دستیابی به متن سند چشم انداز، ایران را به کشور اول منطقه خلیج فارس و دهمین کشور در دنیا از نظر اقتصادی تبدیل می کنیم.
کواکبیان با تاکید بر لزوم تغییر تفکر در کشور افزود: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به عنوان چراغ راه باید جدی گرفته شود و مطمئن باشید مجلس دهم موفق به انجام این کار خواهد شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دوره اموزش نیمه متوسط کار با کامپیوتر -قسمت هفتم