سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماموران انتظامی تنکابن 50 کیلوگرم تریاک کشف کردند


به گزارش ایرنا، سرهنگ کیومرث ابراهیمی عصر سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: این محموله به طرز ماهرانه ای در خودروی یک زن و شوهر جاسازی شده بود.
وی در خصوص کشف این محموله گفت: بر اساس گزارش های دریافتی این محموله از شهرستان ساوه به مقصد غرب مازندران بارگیری شده بود که برای دستگیری قاچاقچیان یک تیم ویژه ایست و بازسی در مبادی ورودی شهرستان مستقر شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن خاطر نشان کرد: ماموران در جریان ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند دستور توقف اتومبیل صادر شد که سرنشینان این خودرو بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند.
سرهنگ ابراهیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان با تعقیب خودرو در یک فرصت مناسب خودرو را وادار به توقف کردند و سرنشینان این خودرو را که یک زوج بودند، دستگیر کردند.
وی افزود: این زوج متهم که سابقه دار نیز هستند برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
ماموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر تنکابن از ابتدای امسال تاکنون 98 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط کرده اند.
شبس /1602/6097**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشفیات ماموران نیروی انتظامی در زاهدان