سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاعیه روابط عمومی سپاه كربلا به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم


در این اطلاعیه آمده است : در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تكفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرك خان‌طومان كه منجر به شهادت تعدادی از نیروی مستشاری كشورمان شد و نشر برخی مطالب و تصاویر مجاهدان جبهه مقاومت در شبكه‌های اجتماعی توسط این عوامل ، توجه به چند نكته را ضروری می‌سازد كه از مردم شهیدپرور مازندران می‌خواهیم تا با حفظ هوشیاری، دشمنان اسلام را از دست‌یابی به اهداف‌شان ناكام بگذارند.
1 - اطلاعات لازم در زمینه چگونگی وضعیت نیروهای مستشاری استان‌مان را از روابط عمومی سپاه كربلا به‌ عنوان منبع رسمی دریافت نمائید.
2 - حفظ خونسردی و آرامش ، سلاح قوی كسانی است كه می‌توانند عقبه مطمئن و قدرتمندی را برای فرزندان مبارز و انقلابی خود فراهم آورند.
3 - بی‌اعتنایی به عملیات روانی تكفیری‌ها در شبكه‌های اجتماعی، حركت كامل‌كننده اقدامات فرزندان شجاع این سرزمین است كه برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و صیانت از سرزمین دینی خود، شهادت را چون احلی من‌العسل (شیرین تر از عسل ) پذیرا هستند اما ذلت بازی‌خوردن توسط دشمن را هرگز .
گروه‌های تكفیری برای تضعیف روحیه مقاومت و دریافت اطلاعات تكمیلی از نیروهای جبهه مقاومت بخصوص نیروهای مستشاری ایران، اقدام به انتشار اطلاعات ناقص از آنها در شبكه های اجتماعی می كنند تا ضمن راه اندازی جنگ روانی علیه مدافعان حرم، اطلاعات خود را تكمیل كنند و متاسفانه مشاهده شده برخی رسانه ها و كاربران در شبكه های اجتماعی ناخواسته اقدام به انتشار این گونه اخبار غیرموثق می كنند كه توصیه می‌شود برای حفظ آرامش در جامعه مخصوصا خانواده های محترم مدافعان حرم، صبر و حوصله را مد نظر خود قرار دهند كه بی شك صبر انقلابی‌مان تكمیل توطئه استكبار را عقیم می‌گذارد.
4 - اطلاعات دقیق و تكمیلی آن‌گاه كه مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد و از سوی مراجع رسمی تایید گردد در اسرع وقت در اطلاعیه بعدی در اختیار افكار عمومی مردم عزیز استان‌مان قرار داده خواهد شد.
در پایان شهادت دلاوران مازندرانی مدافعان حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امكان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم این عزیزان و مردم شهیدپرور استان مازندران تبریك و تسلیت عرض می نماییم و به یقین اعلام می‌كنیم كه خون این شهیدان مدافع حرم، طومار جبهه باطل به سردمداری آمریكای جنایتكار و صهیونیسم بین الملل را در هم خواهد پیچید و اهداف شوم شیطان بزرگ در منطقه را با شكست سنگینی مواجه خواهد كرد.
1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اطلاعیه نهمین اجتماع مدافعان حرم | در ماه رمضان 1393