تصویر دوربین جلو و نمایشگر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد


کمتر از یک ماه دیگر گلکسی اس 7 سامسونگ معرفی می‌شود و رفته‌رفته بازار افشاگری‌ها و شایعات پیرامون این پرچمدار داغ‌تر خواهد شد. به تازگی تصاویری منتشر شده که در آن می‌توانیم دوربین جلو و نمایشگر گلکسی اس 7 را مشاهده کنیم. با زومیت همراه باشید.

قرار است دوم اسفند ماه سال جاری در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 از نسل جدید پرچمدارن سری S سامسونگ رونمایی شود. در حالی که تا کنون اخبار ضد و نقیضی پیرامون مشخصات فنی و طراحی ظاهری گلکسی اس 7 منتشر شده، امروز نیز تصاویر دیگری فاش شده که می‌توانیم دوربین جلو و نمایشگر این دستگاه را ببینیم.

در این تصاویر دوربین جلوی گلکسی اس 7 که در حال حاضر با شماره مدل SM-G930F شناخته می‌شود مشخص شده و با توجه به عبارت R05 می‌توان حدس زد تعداد ماژول‌های به کار رفته ۵ عدد خواهد بود.

galaxy s7 59fa6

با توجه به کالبدشکافی گلکسی اس ۶، دوربین جلوی این گوشی به مرکز متصل شده بود ولی تصویر دوربین جلوی گلکسی اس 7 نشان می‌دهد که کانکتور این دوربین از یک سمت به طرف دیگر متصل شده است.

تصویر دوم از نسخه‌ی آزمایشی و در حال توسعه‌ی گلکسی اس 7 منتشر شده که نمایشگر و ظاهر جلوی دستگاه را نشان می‌دهد. با توجه به کلید هوم و کلیدهای لمسی دستگاه و سبک طراحی آنها می‌توان مطمئن شد که با محصولی از سامسونگ روبرو هستیم. نکته‌ی قابل توجه این است که تصاویر فاش شده توسط گوشی اچ‌تی‌سی وان ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
ویدیوی فاش شده از گلکسی اس 8 سامسونگ