سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تغییر در وعده های غذایی برای لاغری


458689+

 برای بالابردن انگیزه تان در زمینه لاغری و تناسب اندام از چه روش هایی باید کمک بگیرید کارشناسان تغذیه چه تکنیک هایی را در این زمینه به ما پیشنهاد می دهند چه تغییراتی در وعده های غذایی مان باید بدهیم و چگونه باید آن ها را مصرف کنیم

کارشناسان اعتقاد دارند کمی تقلب و ناپرهیزی در رژیم غذایی می‌تواند باعث افزایش انگیزه و اشتیاق افراد برای ادامه رژیم غذایی و لاغری و بدست آوردن تناسب اندام شود.

گفتنی است، خوردن غذاهایی چون کیک‌های شکلاتی و یا غذاهای پرچرب، می‌تواند کابوس افرادی باشد که رژیم غذایی دارند اما در کنار رعایت رژیم غذایی می‌توان هر از گاهی با کمی ناپرهیزی در آن باعث بالا رفتن انگیزه افراد شد.

کارشناسان اعتقاد دارند این ناپرهیزی در رژیم غذایی می‌تواند در کاهش وزن و رعایت مستمر رژیم غذایی در افراد دچار چاقی و اضافه وزن موثر باشد.

این نتایج حاصل تحقیقات محققان دانشگاه نیلبورگ در هلند در همکاری با محققان دانشگاه کاتولیک کشور پرتغال است.

کارشناسان بهداشتی اعتقاد دارند برای موفقیت در رژیم غذایی لاغری افراد علاوه بر رژیم غذایی باید مراقب سلامتی روحی خود نیز باشند، زیرا این دو حالت مکمل یکدیگر هستند.

کارشناسان این نتایج را با بررسی بر روی 36 مرد و زن دچار چاقی و اضافه وزن و بررسی شکستن رژیم غذایی در بازه‌های زمانی منظم و مشاهده اثرات محسوس کاهش وزن در آنها بدست آورده‌اند.

نتایج این تحقیق در مجله روانشناسی به چاپ رسیده است. در عین حال پزشکان هشدار می‌دهند شکستن رژیم غذایی نباید بیشتر از یک روز و یا چند وعده غذایی به طول بکشد.


ویدیو مرتبط :
‫لاغری با خوردن غذا های سالم - حذف یک وعده غذایی‬‎