سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پیشخوان/ چاپ کتابی درباره آیه حضور پیامبر(ص) در غار ثور


پیشخوان/ چاپ کتابی درباره آیه حضور پیامبر(ص) در غار ثور

مهر/ کتاب «یار غار» نوشته شهید قاضی نورالله شوشتری با موضوع تفسیر و بررسی آیه مربوط به حضور پیامبر(ص) در غار ثور، با ترجمه محمدجواد محمودی توسط انتشارات حبیب منتشر شد.
نشر حبیب در قم به تازگی ۳ عنوان کتاب جدید در حوزه شعر و دین منتشر کرده که موضوع یکی از آن‌ها، حضور پیامبر(ص) در غار ثور در جریان هجرت به مدینه است.
کتاب مذکور «یار غار» نام دارد که ترجمه کتاب «کشف العوار فی تفسیر آیه الغار» نوشته شهید قاضی نورالله شوشتری است. البته این کتاب علاوه‌بر ترجمه، تصحیح این نسخه نیز هست که این کار توسط محمدجواد محمودی انجام شده است.
این کتاب با ۲۰۰ صفحه در قطع رقعی، چاپ شده است.

کتاب دیگری که این ناشر به تازگی به چاپ رسانده، «انتظار فرج» نام دارد و همان طور که از نام آن مشخص است، مطالبی را از روایات و آموزه‌های اسلامی درباره غیبت و ظهور امام زمان (عج) شامل می شود.
این کتاب به قلم عنایت الله مهدی زاده نوشته شده و با ۶۳۲ صفحه در قطع وزیری منتشر شده است.
سومین کتاب تازه این ناشر هم «برگ سبز» نام دارد که یک مجموعه شعر با محوریت موضوع امام حسین(ع) است. این اشعار هم، سروده علی زهراب (فاضلی» هستند که در حجم ۳۳ صفحه و قطع رقعی کوچک به چاپ رسیده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آیه غار و نزول سکینه بر پیامبر یا همراهش؟