ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل محمدی اجازه می دهد کاوه رضایی به تیمی برود که زلاتان از آنجا ستاره شد؟


ورزش > فوتبال ملی - کاوه رضایی مهاجم جوان تیم ملی که توانست در بازی رفت با هند اولین بازی ملی اش را انجام دهد، از جمله بازیکنانی است که علاقه دارد به فوتبال اروپا برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه که در تیم ملی امید ستاره شد و توانست در سایپا هم بدرخشد و به ذوب آهن برسد، امیدوار است به زودی راهی اروپا شود. کاوه رضایی جزو آن دسته بازیکنانی است که گویا برای رفتن به اروپا، انگیزه مالی ندارد و قوانین را به خوبی می داند. حضور بازیکنان آسیایی در اروپا، در همان ابتدای کار برایشان داشته مالی زیادی ندارد اما با درخشش در سال های آینده می توانند قرارداد مالی خود را افزایش دهند. خیلی از ستاره های ژاپن و کره جنوبی با همین قانون راهی اروپا شدند و حالا فوتبال این دو کشور لژیونرهای متعددی دارد. در ایران اما ستاره های جوان ترجیح می دهند به کشورهای عربی بروند پول در بیاورند تا اینکه راهی اروپا شوند. کاوه رضایی اما از جمله جوان هایی است که فکر اروپا به سرش زده و حتی حاضر است قید پول را بزند. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او این روزها با پیشنهاد جدی از سوی یکی از باشگاههای اروپایی روبروست. این باشگاه گویا دو مهاجم فوتبال ایران را مد نظر داشته که در نهایت به این نتیجه رسیده تا کاوه رضایی را جذب کند. باید دید آیا یحیی گل محمدی ممکن است با جدایی این ستاره جوان موافقت کند؟

باشگاه مالموی سوئد بعد از رد پیشنهادش از سوی مهدی طارمی ، کاوه رضایی دیگر ملی پوش ایران را می خواهد. اگرچه رقم پیشنهادی به این بازیکن ، خیلی زیاد نیست اما حرکت در مسیر پیشرفت سبب شده تا کاوه به دنبال سفر به اروپا باشد.

252 43


ویدیو مرتبط :
‫پاس گل کاوه رضایی برای شارلوا‬‎