بارش 16 سانتی‌متری برف در مجن و کاهش 7 درجه‌ای هوا در سمنان


مدیرکل هواشناسی استان سمنان از بارش برف و کاهش شدید دمای هوا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این بارش‌ها تا اوایل امشب در نقاط مختلف استان ادامه دارد و از شرق استان خارج می‌شود.

«غلامرضا حسنی‌غربا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: در پی کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دمای هوا در استان سمنان، شاهد بارش برف در نقاط مختلف از جمله نقاط کوهستانی و ارتفاعات استان بودیم که این روند تا اوایل امشب ادامه دارد و به‌ندرت تا اواخر شب از استان خارج می‌شود.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته مجن شاهرود با 16 سانتی‌متر بارش برف، بیشترین میزان بارندگی را داشته است، پس از آن رضوان با 8 سانتی‌متر و نردین با 5 سانتی‌متر برف نیز شاهد بارش برف بودند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان هم‌چنین میزان بارش برف در بسطام، فرومد، دیباج، شاهرود، گرمسار، دامغان و شهمیرزاد را نیز بین 5 تا 1 سانتی‌متر اعلام کرد.

غربا ادامه داد: از بعد از ظهر دیروز نیز دمای هوای نقاط مختلف استان سمنان از 5 تا 10 درجه کاهش یافته است، دمای فعلی سمنان، مرکز استان نیز با 7 درجه کاهش به صفر رسیده است.

وی اوضاع جوی هوای استان سمنان در روز جمعه را آرام و صاف دانست و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه شاهد وزش باد نسبتاً شدید در استان هستیم و برای روز جمعه جوی پایدار در استان برقرار خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بارش اولین برف پاییزی در گردنه آهوان- سمنان