شکست سنگین آلکمار در حضور جهانبخش


شکست سنگین آلکمار در حضور جهانبخشبه گزارش مشرق، تیم «آزد آلکمار» هلند در حضور 77 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان در خانه آگزبورگ آلمان شکست سنگین 4 بر یک را پذیرفت.

هت‌تریک «بوبادیلا» در دقایق 24، 33 و 74 و گل دقیقه 66 «ون دونگ جی» کره‌ای مقابل تک گل دقیقه 45 وینست یانسن، برتری 4 بریک آگزبورگ را رقم زد تا تیم آلمانی با 6 امتیاز پشت سر بیلبائو که در دیگر بازی گروه 5 بر یک پارتیزان بلگراد را شکست داد در رده دوم گروه دوازدهم قرار بگیرد. 

 آلکمار 3 امتیازی، پایین‌تر از پارتیزان 6 امتیازی، تنها با بردن 2 بازی آخر و عدم پیروزی تیم‌های اول و دوم جدول امکان تقریبا محال صعود به دور بعد را به دست می‌آورد.

لاتزیو با 2 گل دقایق 9 و 29 جورجویچ، 2 بر صفر در خانه روزنبرگ پیروز شد. کیتا از لاتزیو در دقیقه 83 اخراج شد.  تیم ایتالیایی با 10 امتیاز و به عنوان صدرنشین در صورت کسب یک امتیاز از 2 بازی آینده صعود می‌کند. در دیگر بازی گروه هفتم، سنت‌اتین 3 بر صفر دنیپرو را با شکست بدرقه کرد .

در گروه هشتم،«اسکندربیو» 3 بر صفر بازی خانگی مقابل اسپورتینگ لیسبون را برد. لوکوموتیو مسکوی 8 امتیاز، تیم اول این گروه است.

 در گروه نهم، ایلیسچ در دقایق 42 و 83 برای فیورنتینا گل زد تا این تیم در خانه  لخ پوزنان لهستان 2 بر صفر پیروز شود. بازل سوئیس هم 2 بر صفر در زمین بلننسه پرتغال به برتری رسید.  در این گروه، بازل 9 امتیازی صدرنشین است.

 گل‌های دقیقه 29 کین و 88 دمبله برای  تاتنهام میزبان، گل دقیقه 72 ازکیل برای اندرلشت را بی‌ثمر کرد تا تیم لندنی ضمن برتری 2 بر یک با 7 امتیاز در صدر گروه دهم  قرار بگیرد.

 در گروه یازدهم هم گل «لافاته » در دقیقه 6 برای اسپارتاپراگ با گل به خودی دقیقه 20«ژیس» به نفع شالکه جبران شد. تیم آلمانی با این تساوی یک بریک و کسب یک امتیاز با 8 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت.

آستراس تریپولیس در حالی 2 بر صفر میهمانش، آپوئل نیکوزیا را برد که این بازی به دستور داور به خاطر پرتاب مواد آتش‌زا از سوی هواداران میزبان، دقایقی متوقف شد. در این دقایق، بازیکنان با نظر داور از زمین بیرون رفتند اما با آرام شدن اوضاع، مسابقه ادامه یافت.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی آلکمار 1 - پارتیزان صربستان 2+ حضور جهانبخش