سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش سال آینده برگزار نمی شود


احد جاودانی شامگاه دوشنبه درحاشیه بازدید ازنمایشگاه نقاشی آهو خردمند درگالری خیام بابل درگفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان داشت: جشنواره وارش که هر دوسال یکبار در شهرستان بابل برگزار می شد سال آینده بدلیل حمایت و تقویت از فیلم سازان جوان برگزار نمی شود و اعتبار این جشنواره در اختیار هنرمندان و فیلم سازان قرار خواهد گرفت.
وی اظهارداشت: این حمایت مالی در غنا بخشی آثار فیلم سازان استان مازندران در جشنواره وارش اثر گذار خواهد بود و جشنواره سال 96 با کیفیت مطلوب تر در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.
هشتمین و آخرین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش دی ماه 93 در بابل برگزار شد که در مجموع 115 عنوان فیلم کوتاه از فیلمسازان داخلی و خارجی در مدت چهار روز برگزاری این جشنواره به نمایش در آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه ضمن قدردانی از آهو خردمند هنرمند برجسته کشور گفت: دعوت از هنرمندان صاحب نام کشور جهت برپایی نمایشگاه از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است و در حاشیه برپایی چنین نمایشگاهی ، نقد و بررسی فیلم ها برای فیلم سازان جوان استان اثر بخش خواهد بود.
جاودانی اظهارداشت: حمایت از نگارخانه ها شعار اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سال 94 است که امیدواریم با حمایت از نگارخانه ها بتوانیم در ارتقاء فرهنگ و ادب و هنر استان اثر گذار باشیم.
نمایشگاه نقاشی آهو خردمند با 24 اثر از اواخر هفته گذشته در بابل اغاز و تا چهارم آذر ماه جاری برای بازدید علاقمندان در گالری خیام این شهر دائر است.
آهو خردمند از سال 1347 به صورت حرفه ای به عرصه بازیگری پای گذاشته و در این سالهادر بیش از 60 تئاتر، فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده است.
خردمند در کارهایش که فضایی انتزاعی سرشار از زندگی و الهام های درونی را بازتاب می دهد، ده ها و بلکه صدها پرتره و فیگور آدمها را معلق در فضا به تصویر می کشد.
این پرتره ها علاوه بر بافت، نوعی فضاسازی ایجاد می کند و ازخلق زندگی های نو در صحنه نقاشی روایت ها می سازند که اغلب این آثار تک رنگ هستند و در میان آنها آثار سیاه و سفید با تمرکز سیاهی اکثریت دارد.
آهو خردمند دوشنبه شب در حاشیه برپایی نمایشگاه نقاشی در گالری خیام بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این آثار نقاشی در کشورهایی از قبیل کانادا ، آمریکا، ایتالیا و فرانسه به نمایش درآمده است.
وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه که با تشویق هنرمندان بابلی در این شهرستان برپا شده است ، فیلم هایی برای آموزش هنرمندان و بازیگران به نمایش در خواهد آمد و کلاس های آموزشی تئاتر و بازیگری برای هنرجویان بابل نیز برگزار شده است. /3
7328/1899/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش