سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه آپدیت مارشمالو در کره ی جنوبی برای Galaxy S6 و S6 EDGE


ارائه آپدیت مارشمالو در کره ی جنوبی برای Galaxy S6 و S6 EDGEمجله سخت افزار/ در هفته ی گذشته کمپانی سامسونگ دارندگان گوشی های S6 و S6 EDGE را با ارائه ی نسخه ی آزمایشی اندروید 6.0 سوپرایز کرد . حال سامسونگ مدت زمان زیادی را با ارائه ی نسخه ی آزمایشی تلف نکرده است و امروز عرضه ی رسمی این آپدیت را در کره ی جنوبی برای پرچمداران سال گذشته ی سری S خود آغاز کرده است.

غول کره ای پس از یک هفته از ارائه ی نسخه ی آزمایشی اندروید 6.0 و برطرف کردن باگ های گزارش شده توسط توسعه دهندگان امروز این آپدیت را به طور رسمی در کره ی جنوبی ارائه کرد.این آپدیت باعث تغییرات نسبتا زیادی در رابط کاربری گوشی میشود.نوار وضعیت و دسترسی سریع به گزینه ها هم اکنون به صورت کاملا سفید در آمده است که قبل از این آبی رنگ بوده است. منوی خاموش و روشن کردن نیز دوباره طراحی شده است و همچنین آیکون تعدادی از اپلیکیشن ها نیز تغییر کرده است.این آپدیت با خود دیگر ویژگی های آخرین نسخه ی سیستم عامل گوگل را نیز مانند پیشرفته تر شدن گزینه های هنگام لمس دستیار صوتی Google Now و مدیریت دسترسی اپلیکیشن ها را نیز شامل میشود.

همچنین در نسخه ی جدید کاربران اس 6 و اس اج میتوانند از سنسور اثر انگشت در اپلیکیشن های سوم شخص نیز استفاده کنند.در اپلیکیشن دوربین نیز تغییراتی صورت گرفته است و کاربران میتوانند در حالت Pro ،گزینه ی "سرعت شاتر" را به دلخواه تغییر دهند.با توجه به ویژگی های اضافه شده و تغییرات اعمال شده شاهد یک آپدیت خوب و غنی از سوی سامسونگ هستیم.انتظار داریم این آپدیت پس از اینکه به طور کامل در کره ی جنوبی ارائه شد، به زودی در کشور های دیگر نیز قابل دریافت باشد. در ادامه میتوانید به چند عکس از اندروید مارشمالو روی گوشی گلکسی اس 6 توجه بفرمائید.


منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
The all-new Samsung Galaxy S6 and Galaxy S6 edge