ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کامیابی‌نیا – احمدزاده؛ دو ناکامی پیاپی


کامیابی‌نیا – احمدزاده؛ دو ناکامی پیاپیورزش 3/ دو بازیکن جوان پرسپولیس در این فصل، با توجه به ناکامی در رسیدن به قهرمانی برای دومین بار این واقعه را تجربه کردند.
فرشاد احمدزاده فصل گذشته به همراه تراکتورسازی تلاش زیادی داشت به عنوان قهرمانی دست یابد و در هفته پایانی برابر نفت قرار گرفتند و در صورت پیروزی می توانستند عنوان قهرمانی را برای تبریزی ها به ارمغان بیاورند اما کسب نتیجه تساوی و در نهایت پیروزی سپاهان باعث شد تا آنها از قهرمانی دور شوند.
کمال کامیابی نیا نیز که در این فصل به پرسپولیس آمده، در فصل گذشته به همراه نفت تهران شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشتند. آنها نیز در هفته پایانی برابر تراکتورسازی در تبریز قرار گرفتند و بعد از شکست 3 بر یک توانستند بازی را به تساوی 3 بر 3 بکشانند اما این تساوی برای رسیدن به قهرمانی برای آنها کافی نبود.
آنها در این فصل نیز به همراه پرسپولیس در روز پایانی موفق نشدند به خواسته خود دست یابند و در یک قدمی جام آن را از دست دادند تا برای دومین فصل تلخی های لیگ و بازی فوتبال را تجربه کنند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
ناکامی پیاپی در نوازندگی