فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزش و پرورش؛ کمک های مالی باید به صورت واریز به حساب 17 رقمی باشد


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، وزیر آموزش و پروش اخیرا اعلام کرد هیچ یک از مدارس حق دریافت کمک اجباری از خانواده های دانش آموزان را ندارند و دریافت کمک ها باید اختیاری باشد.
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نیز با رد دریافت پول اجباری از خانواده ها اظهار کرد: دریافت کمک های مردمی جنبه اجبار ندارد ولی اداره مدارس در شرایط فعلی نیز دشوار است.
سید رحیم میرشاهولد گفت: به مدیران مدارس توصیه شده خانواده ها را در جریان مسایل و مشکلات واحدهای آموزشی خود قرار دهند و برای دریافت کمک های اختیاری از روش های پسندیده استفاده کنند. وقتی مدرسه ای توانایی پرداخت پول قبض گاز ندارد، مدیر آن را با خانواده ها در میان گذاشته و مشارکتی آن را برطرف کنند.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی افزود: کمک های مردمی خانواده ها به مدارس باید به حساب خود مدرسه واریز شود یعنی مدرسه نباید پول نقد و چک از خانواده ها دریافت کند. این موضوع تخلف است و اگر گزارش شود به آن رسیدگی می شود.
فراهنگ**1417**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫"آموزش حسابداری میانه 2 درس 7: صورت تغییرات در وضعیت مالی (صورت گردش وجوه نقد)"‬‎